Senaste nytt › Forums › Vindsurfing › Konfen Vindsurfing › sthlm söndag?
-
Idag vet jag inte om jag hinner, men imorgon söndag så hoppas jag det blir Torö, annars Fituna eller Björkvik. Vill prova nya 4.7:an och 86 litaren!
För nybörjare funkar det väl med Björkvik, fast det kanske inte är optimalt i o m att det kan bli ganska choppigt och en hel del simma ifall man inte kommer upp på brädan igen. Fast prova vet ja, det kan vara riktigt bra där.
Fördelen med Björkvik är ju att det är så nära från stan, Fituna och Torö är ju en bra bit bort.Irie Man
-
För mycket regn o för lite vind… SO 9 m/s är inte tillräckligt. Men det bygger…..
11-15 m/s under natten (99% medelvind över 10 m/s )… Hoppas det håller i sig även under dagen!!!!
-
jag trodde inte det skulle blåsa idag så man hade inte så bråttom hem. Nu verkar det va lite till o från men det blir nog som längst en ur till erstaviken om det verkar hålla i sig. imorgon kan funka men den e ju något nedskriven på vissa sidor.
-
Jag tittar bara på de sidor som säger mest
Blåser det inte tillräckligt blir det vågsurf.
-
Nä det funkar inte o sitta inne hela helgen: jag drar o spotcheckar erstaviken nu , det blåser lite grann trots allt.
Logga in för att svara.