Senaste nytt › Forums › Vindsurfing › Konfen Vindsurfing › Sthlm torsdag ?
-
Sthlm torsdag ?
Publicerad av *Björn på 4 december, 2007 vid 18:21Är det någon som funderar på segling i Sthlm på torsdag. Jag tänkte eventuell ta ledigt om jag inte blir ensam. Gärna Dalarö, känns rätt säkert om något skulle paja men jag är öppen för förslag. Ska bli varmt 7-8 grader :cool2:
//Björn (Bjornen med profil som ej ska användas)
argulander svarade 16 år, 11 månader sedan 4 Medlemmar · 7 Svar -
7 Svar
-
Jag är på väg till Varberg på fredag så det blir svårt att komma loss på torsdag.
Jag va stel i hela kroppen efter söndagens session!
Per -
@Dala Lama 432481 wrote:
Jag är på väg till Varberg på fredag så det blir svårt att komma loss på torsdag.
Jag va stel i hela kroppen efter söndagens session!
PerJag också, axlarna och underarmarna kändes värst. Ha så kul i Varberg, du verkar få rikligt med vind 🙂
//Björn
-
Annars så ser ju fredagen finare ut:) Vi är två som tänkt segla då.
-
Hej Björn är ledig på torsdag så jag kan tänka mig hänga på om prognosen håller, Dalarö verkar ju rätt rimligt, man driver ju i land rätt fort om något pajar. Får väl se hur trött jag är eftersom jag jobbar onsdag natt. Ring mig på torsdag morgon efter 8.30 så vet jag bättre. Se privat meddelande.
Klas
-
@argulander 432512 wrote:
Hej Björn är ledig på torsdag så jag kan tänka mig hänga på om prognosen håller, Dalarö verkar ju rätt rimligt, man driver ju i land rätt fort om något pajar. Får väl se hur trött jag är eftersom jag jobbar onsdag natt. Ring mig på torsdag morgon efter 8.30 så vet jag bättre. Se privat meddelande.
Klas
Tjena , jag ska försöka ta ledigt och om du inte kan segla får jag väl dra på jobbet :frown: (vill inte segla själv) Hoppas att det inte blir för mycket av det goda, har 7,2 som minsta men gillar att vara överriggad 😉
//Björn
-
Ser ju bra ut 7,2 borde väl kunna fungera om Du inte är lättviktare. Räknar med att segla om inte arbetsbelastningen i natt blir extrem. Tar nog med lite mindre grejor för säkerhets skull.
Klas
-
Blev ju riktigt bra surf vid Dalarö, 3 vindsurfare och 2 kitare, seglades från 4,4 – 7,2. Inga som helst problem med kyla, var ju 8 plus i luften.
Klas
Logga in för att svara.