Senaste nytt › Forums › Kitesurfing › Konfen Kitesurfing › stick iväg sourra
-
Johan:
Kör du med dubbla leashes nu för tiden för att fixa handlepasses bättre, eller är det bara Naish suuuuuuuperlånga depowerlina som spelar ett spratt igen (foto nr 6);-)!
Fin skärpa annars…
Var soft i A-bay annars mellan 11-14… -
@above_the_law 479007 wrote:
Johan:
Kör du med dubbla leashes nu för tiden för att fixa handlepasses bättre, eller är det bara Naish suuuuuuuperlånga depowerlina som spelar ett spratt igen (foto nr 6);-)!
Fin skärpa annars…
Var soft i A-bay annars mellan 11-14…Nej jag kör leashen kopplad till depowerlinan, det funkar svinigt bra. När man skrotar så trimmar kiten ned sig och ställer sig på kant i vindfönstret och väntar på action. Sen är det bara att hala in chickenloopen, kroka i och trimma upp, sen är det rock & roll igen. Tacka Neven för skärpan. Jag tackar framför allt Neven för att han tog ut mig på en bilresa. Sjukt fint gjort!
-
Det var en najs kväll och gott o komma ut lite.
Så det blev nån bild med skärpa iaf…? 🙂
-
Det är inte bara jag. Kalle, Nicke, Gonzo, Johan W, Neven m.fl. ligger bredvid men det är lätt att missa med tanke på hur jag ligger där i mitten och skiner.
-
Oäktingen!! Körde du sigma på bild 1? I så fall var det nog de högsta sigmalyftet jag har sett! Vad kan det vara? 3,6… typ 2 oäktingar högt?
-
Hehe, hade Neven vara fått fler skarpa bilder än de 4.45% han slog till med hade du nog kunnat få se en bild när jag åker gröna hissen. Jävlar vad det lyfte. Det var inte utan att man tänkte på Gonzos uppskurna lår då man seglade ned mot knädjupt vatten.
-
@sourra 479238 wrote:
Hehe, hade Neven vara fått fler skarpa bilder än de 4.45% han slog till med hade du nog kunnat få se en bild när jag åker gröna hissen. Jävlar vad det lyfte. Det var inte utan att man tänkte på Gonzos uppskurna lår då man seglade ned mot knädjupt vatten.
He he, gonzos lår e så jäv.a smutsigt!!!!:grin:
Logga in för att svara.