Senaste nytt Forums Vindsurfing Resor & Transport sticker nästa sommar…någon som vill följa med…

• sticker nästa sommar…någon som vill följa med…

Publicerad av anonym-anvandare på 26 juni, 2003 vid 16:45

Hej!!!
    Just nu jobbar jag som ett djur …För att få fram lite pengar till en efterlängtad resa till Grand Canaria..

Men jag har ett litet problem ..jag har ingen att åka ner med skulle bli så mycket roligare och billigare ifall det var någon skulle vilja följa med …

Så ifall det är någon som är sugen på att följa med nästa sommar så ta och skicka ett mail till stalljone@hotmail.com

anonym-anvandare svarade 21 år, 4 månader sedan 1 Medlem · 0 Svar
  • 0 Svar

Tyvärr, inga svar hittades.

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Vindsurfing Resor & Transport sticker nästa sommar…någon som vill följa med…

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.