Senaste nytt › Forums › Kitesurfing › Konfen Kitesurfing › stickit reklamation
-
stickit reklamation
Publicerad av jan-becher på 23 maj, 2008 vid 20:44Jag är lite besviken på stickits klibbor, efter knappa två veckor på bussen (efter habo helgen) har solen gjort de väldigt matta. De gula är så bleka att de knappt är gula längre.
Finns det nån garanti???
jonaish svarade 16 år, 11 månader sedan 8 Medlemmar · 9 Svar -
9 Svar
-
den gäller inte om man har fler än 100 klibbor på bilen
(vill bara påpeka att jag inte har nån som helst koppling till stickit förrutom den att jag missbrukar deras varor regelbundet) -
Ja, jo, steffo kitesurfing konfen är nog bästa stället att reklamera en produkt på
-
vet att dom klibborna sög pung, var ju tvungen att kassera dom och vad är inte bättre än på våra kära norrlänska vänners buss? Skulel dessutom varit ett reflex material men blev fel blandning i färgen, UV skyddet försvann d meee.
-
Vanligtvist är klibborna av riktigt fin kvalité, har haft en på min bil i bra över ett år nu o den är fortfarande som ny.
-
the pink streetlab ones on the sign at Gislöv are all different colours as well : )
-
@Jan Becher 468921 wrote:
Jag är lite besviken på stickits klibbor, efter knappa två veckor på bussen (efter habo helgen) har solen gjort de väldigt matta. De gula är så bleka att de knappt är gula längre.
Finns det nån garanti???
Klibbor är det klistermärken?????
-
skotten;469038 wrote:the pink streetlab ones on the sign at Gislöv are all different colours as well : )
nästan alla är borta…..:mad2:
Logga in för att svara.