Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing stickit reklamation

• stickit reklamation

Publicerad av jan-becher på 23 maj, 2008 vid 20:44

Jag är lite besviken på stickits klibbor, efter knappa två veckor på bussen (efter habo helgen) har solen gjort de väldigt matta. De gula är så bleka att de knappt är gula längre.

Finns det nån garanti???

jonaish svarade 16 år, 11 månader sedan 8 Medlemmar · 9 Svar
  • 9 Svar
  • gh0st

Medlem
    23 maj, 2008 vid 21:55

den gäller inte om man har fler än 100 klibbor på bilen
    (vill bara påpeka att jag inte har nån som helst koppling till stickit förrutom den att jag missbrukar deras varor regelbundet)

• hengo

Medlem
    23 maj, 2008 vid 23:05

Ja, jo, steffo kitesurfing konfen är nog bästa stället att reklamera en produkt på

• hugeo

Medlem
    24 maj, 2008 vid 10:15

vet att dom klibborna sög pung, var ju tvungen att kassera dom och vad är inte bättre än på våra kära norrlänska vänners buss? Skulel dessutom varit ett reflex material men blev fel blandning i färgen, UV skyddet försvann d meee.

• samhansson

Medlem
    24 maj, 2008 vid 13:45

färge Gul är inte känt för att klara sol så bra

• gh0st

Medlem
    24 maj, 2008 vid 16:47

Vanligtvist är klibborna av riktigt fin kvalité, har haft en på min bil i bra över ett år nu o den är fortfarande som ny.

• skotten

Medlem
    24 maj, 2008 vid 17:12

the pink streetlab ones on the sign at Gislöv are all different colours as well : )

• langens_kite

Medlem
    24 maj, 2008 vid 17:22

@Jan Becher 468921 wrote:

Jag är lite besviken på stickits klibbor, efter knappa två veckor på bussen (efter habo helgen) har solen gjort de väldigt matta. De gula är så bleka att de knappt är gula längre.

Finns det nån garanti???

Klibbor är det klistermärken?????

• skotten

Medlem
    24 maj, 2008 vid 18:09

heheh even I know that man

• jonaish

Medlem
    25 maj, 2008 vid 15:52
    skotten;469038 wrote:
    the pink streetlab ones on the sign at Gislöv are all different colours as well : )

nästan alla är borta…..:mad2:

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing stickit reklamation

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.