-
Stml Torsdag?
Vart körs det på NV i Morrn? Lövsta?
Kommer inte kunna surfa själv då jag har dottern 16mån med mig.
Men är lite sugen på att bara komma förbi å kolla.. (Läs abstinens):confused2:/Sammy
Logga in för att svara.
Senaste nytt › Forums › Vindsurfing › Konfen Vindsurfing › Stml Torsdag?
Vart körs det på NV i Morrn? Lövsta?
Kommer inte kunna surfa själv då jag har dottern 16mån med mig.
Men är lite sugen på att bara komma förbi å kolla.. (Läs abstinens):confused2:
/Sammy
Hej Löwsahl, jag tror Görveln kommer fungera bättre än Lövsta då det ser ut att vrida mot mer nordlig vind.
Jag har barnvakt (mamman ledig) så funderar på att kolla hur det ser ut i Görveln. Jag kan slå en signal och berätta om jag åker, försöker vara där vid 12.
/Lars
Lilltjejen sover nu till kl. 14:00 sedan lite käk å så….
Är du på g ut kommer jag gärna förbi en sväng säg kring 15:00.
Annars är det Woody i Åkersberga som gäller. Skall bygga altan i sommar å en granne till mig ordnar m lite bättre priser.
/Sammy
Dålig fart påd en här tråden. Vart kommer folk att köra i eftermiddag/efter jobbet? Lutar åt KSSS eller Seglarvägen för min del.
Funderar på Görveln efter jobbet (18-tiden ungefär). Nån mer som är där så sent?
Logga in för att svara.
Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".
Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".
Surfzones app (PWA) har installerats.
Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA
För att ge den bästa upplevelsen använder vi teknologier som cookies för att lagra och/eller få tillgång till enhetsinformation. Genom att samtycka till dessa teknologier kan vi behandla data såsom surfbeteende eller unika ID:n på denna webbplats. Att inte samtycka eller återkalla samtycke kan negativt påverka vissa funktioner och egenskaper.
Det uppstod ett problem med att rapportera detta inlägg.
Vänligen bekräfta att du vill blockera denna medlem.
Du kommer inte längre att kunna göra det:
Vänligen observera: Denna åtgärd kommer också att ta bort denna medlem från dina kontakter och skicka en rapport till webbplatsadministratören. Det tar några minuter innan processen är klar.
Senaste nytt › Forums › Vindsurfing › Konfen Vindsurfing › Stml Torsdag?
Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.