Senaste nytt Forums Vågsurfing Stockholm

• Stockholm

Publicerad av saskia på 5 augusti, 2011 vid 14:10

Shalom, jag flyttar till Stockholm och undrar vart närmaste vågsurfhak är. Som jag förstår finns typ ingenting – men kanske någon här vet mer? Tacksam för svar. Annars får jag väl satsa på vindsurfing – som brorsan höll på med på 80-talet 🙂

milkman svarade 13 år, 3 månader sedan 4 Medlemmar · 3 Svar
  • 3 Svar
  • bammerwee

Medlem
    10 augusti, 2011 vid 10:58
    Saskia;664435 wrote:
    Shalom, jag flyttar till Stockholm och undrar vart närmaste vågsurfhak är. Som jag förstår finns typ ingenting – men kanske någon här vet mer? Tacksam för svar. Annars får jag väl satsa på vindsurfing – som brorsan höll på med på 80-talet 🙂

Klart det finns samt även folk som vet. Kolla dina privata meddelanden!

• stora-ogat

Medlem
    19 augusti, 2011 vid 18:03

Kanske vill ni dela info om kite i sthlm?? 🙂 Would be nice

• milkman

Medlem
    28 augusti, 2011 vid 14:35

Vågsurf i stockholm finns förstås, Torö lr inget och det är grymt några gånger om året. Kitesurf är mycket större. Vi som driver Surfbussen.nu och normalt kitar SUPpar istället på platten när suget blir för starkt och ingen vind är nära. Vi är rätt nöjda med vårt hak: http://www.surfbussen.nu 🙂

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Vågsurfing Stockholm

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.