Senaste nytt › Forums › Vindsurfing › Konfen Vindsurfing › Stockholm
-
eeeeh? är inte torö ganska självklart imorgon om det blir ren V? varför skulle man åka någon annanstans i sthlm (om man nu har tid). är det nåt jag har missat?
-
@Henke_A 715327 wrote:
eeeeh? är inte torö ganska självklart imorgon om det blir ren V? varför skulle man åka någon annanstans i sthlm (om man nu har tid). är det nåt jag har missat?
Du har missat att folk är olika och gillar olika typer av vindsurfing. För egen del är det slalom somgäller.
-
Det är väl ypperligt att köra slalom på torö på ren väst. Det har jag gjort ett antal ggr och det är grymt.
-
Jag tar med kameran till närlunda imorn, åk dit så det finns nått att fota!! 🙂
-
Närlunda för oss också..Verkar som det ska vara bättre på em. När dyker fotografen och ni andra upp?:-)
-
Hmm… står i valet och kvalet, Torö är ju bättre men just imorgon kommer jag vara ganska nära Ekerö på dagen så det kanske blir Närlunda ändå. Fast proggen visar mer vind för Torö väl?
-
Fågelö ödde kommer bli mycket bra om proggen håller VNV, vilket är i fjärdens riktning. Är på plats vid 12 rycket.
-
Har aldrig varit vid närlunda, men det ser ju rätt ut för väst på kartan.
Åker dit idag runt 11. -
Kollade Horsan för en timme sen, runt 09.30 och det såg ut att gässa rakt över hela fjärden. Det blir nog en fin dag även om det är betydligt kallare i luften.
-
Kulan på värmdö var riktigt nice mellan 10-13, körde 5.8/96 liter!
Logga in för att svara.