Senaste nytt › Forums › Vindsurfing › Konfen Vindsurfing › Stockholm
-
Någon som ska köra på norra sidan imorrn? Närlunda borde väl funka?
-
Närlunda lär inte funka något vidare om det blir de sydliga vindar som de flesta prognoser verkar spå.
-
Jag kommer ta mig till Dalarö om prognosen på Windguru håller med tanke på riktningen.
-
ujuj, precis hemkommen från 4.7 i tre timmar på Fituna. Mycket folk blev det också, kul! Ölen smakar riktigt bra nu. Repris imorn.
-
Det är sådana här dagar jag blir impad av alla som bara tutar och kör. Det brallade faktiskt småspik mot eftermiddagen. Själv körde jag 5.5 o 108 l i vågorna med rak pålandsvind (sideshore i Fituna är säkert att föredra) vid Bruket med varierande framgång tills jag slog i armbågen och fick ge mig. För de som behärskar dessa vindstyrkor måste det varit kalasvind, särskilt som den trots sin styrka var i alla fall förhållandevis jämn.
Kul att ABC:s i sin 19.15-sändning sa att det är bra surfväder: Det är bara att vaxa brädan och ge sig ut i morgon (lördag)!”
-
Dalarö var grymt idag! 4,2 och 95l. Hej va det gick! 🙂
Synd att det var så långt att bära grejerna bara… Är parkeringen bara öppen på sommaren?
-
Härliga bilder! Hur lång sträcka har ni ungefär att bränna fram o tillbaks på vid Dalarö?
-
någon som drar till Dalarö i morgon Onsdag ? ser lovande ut
-
Funderar på en tidig morgonsession. Vart parkar man nu när bommen e tillbaks?
Logga in för att svara.