Senaste nytt › Forums › Vindsurfing › Konfen Vindsurfing › Stockholm
-
Och jag behöver inte va ledsen för att jag drog vid 14 .. förutom att jag missade några timmar på stocken förstås 🙂
-
Söndag – Sekundmetrarna till havs har inte nått in till inre södra. Horsan var kl 10.15 platt med krusningar på 3-4 m/s.
-
Le Vieux – var precis nere o kollade här i södra o det är lika illa. Grundvind ca 2 och max 4 i byarna! Det är nog kört i dag!
-
Funderar på om inte Erstaviken funkar idag. Sitter hemma i Skarpnäck nu och det drar bra i träden här hemma utanför balkongen.
Drar och packar och sticker ner till strandbadet iaf och kollar. -
Måndag – Antydan till vind/sjöbris kl 13.30 men inte mer än så.
-
Återigen drar de på bra i Solna… Nån som kan bekräfta bris på ex Fågelöudde eller i Österskär?
-
Tisdag – Från Älvsnabben kan kl 12.30 rapporteras att Mysingen endast levererar 3-4 m/s. Om man ska försöka utläsa någon tendens så är den ökande. Möjligen 5 i byarna kl 12.55.
Möjligen kan vissa lyckats få 5-6 m/s på eftermiddagen men jag prickade bara jämna 3-4 på Horsan rätt sent – ingen planing med 9.2 o 127 l.
-
Många läser men få skriver…
Onsdag – Om nu någon skulle missat det så är det en kanondag i dag! Vid kanten av Mysingen saknar man brädan! Jämn vind runt 6-8 m/s gissningsvis!
-
Petaltz – kul att det funkar. Här lite söderut vid 14.30 har vinden avtagit o på Mysingen är det som i går ungefär.
Logga in för att svara.