• henryk

Medlem
    5 juli, 2014 vid 20:10

Och jag behöver inte va ledsen för att jag drog vid 14 .. förutom att jag missade några timmar på stocken förstås 🙂

• herr-pelegrin

Medlem
    6 juli, 2014 vid 08:21

Söndag – Sekundmetrarna till havs har inte nått in till inre södra. Horsan var kl 10.15 platt med krusningar på 3-4 m/s.

• levieux

Medlem
    6 juli, 2014 vid 11:44

ra6eru8e.jpg

Dött i Österskär. Inte ens formula funkar.

• herr-pelegrin

Medlem
    6 juli, 2014 vid 11:53

Le Vieux – var precis nere o kollade här i södra o det är lika illa. Grundvind ca 2 och max 4 i byarna! Det är nog kört i dag!

• levieux

Medlem
    6 juli, 2014 vid 13:56

2ezubyse.jpg i väntan på vinden…

• swe-496

Medlem
    6 juli, 2014 vid 14:12

Funderar på om inte Erstaviken funkar idag. Sitter hemma i Skarpnäck nu och det drar bra i träden här hemma utanför balkongen.
    Drar och packar och sticker ner till strandbadet iaf och kollar.

• herr-pelegrin

Medlem
    7 juli, 2014 vid 11:30

Måndag – Antydan till vind/sjöbris kl 13.30 men inte mer än så.

• petalz

Medlem
    7 juli, 2014 vid 13:01

Återigen drar de på bra i Solna… Nån som kan bekräfta bris på ex Fågelöudde eller i Österskär?

• staffomania

Medlem
    7 juli, 2014 vid 20:51

Vad tror ni om imorgon? Kan det bli körbart på Gålö?

• petalz

Medlem
    7 juli, 2014 vid 21:24

Att de kan, jag börjar bli desperat nu

• herr-pelegrin

Medlem
    8 juli, 2014 vid 10:28

Tisdag – Från Älvsnabben kan kl 12.30 rapporteras att Mysingen endast levererar 3-4 m/s. Om man ska försöka utläsa någon tendens så är den ökande. Möjligen 5 i byarna kl 12.55.

Möjligen kan vissa lyckats få 5-6 m/s på eftermiddagen men jag prickade bara jämna 3-4 på Horsan rätt sent – ingen planing med 9.2 o 127 l.

• petalz

Medlem
    9 juli, 2014 vid 10:53

Lite bris på näsaäng, provar 8.5

• herr-pelegrin

Medlem
    9 juli, 2014 vid 10:56

Många läser men få skriver…

Onsdag – Om nu någon skulle missat det så är det en kanondag i dag! Vid kanten av Mysingen saknar man brädan! Jämn vind runt 6-8 m/s gissningsvis!

• petalz

Medlem
    9 juli, 2014 vid 12:13

8.5 funkar nu, brisen ökar på lite

• herr-pelegrin

Medlem
    9 juli, 2014 vid 12:34

Petaltz – kul att det funkar. Här lite söderut vid 14.30 har vinden avtagit o på Mysingen är det som i går ungefär.

Sida 52 av 87

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.