Senaste nytt › Forums › Vindsurfing › Konfen Vindsurfing › Stockholm
-
Som det ser ut nu siktar jag på att va på fituna från 11.00 imorgon tis
-
Blir brandalsund för mig och två polare då en av dem kör kite. Sen är det ju alltid trevligt med lite sällskap av kossorna 🙂 Är där från 15:30 förhoppningsvis
-
@Wahlgren 725967 wrote:
Blir brandalsund för mig och två polare då en av dem kör kite. Sen är det ju alltid trevligt med lite sällskap av kossorna 🙂 Är där från 15:30 förhoppningsvis
Var du inte på g till Farstanäs idag? Hanlar och jag körde där en timme kl 16-17 idag måndag med 7.5 med god behållning. Fast i morgon tisdag blir det Fituna (om det inte – mot förmodan – är för mycket väst; i så fall blir det Farstanäs igen).
/Lars
-
Är det jobbigt choppigt på SW i Björkvik eller i krokarna där imorgon tror ni? Är det någon som skall dit på EM/Kväll?
-
Fan mycket jobbresor närmaste veckorna nu. Man får vara glad om man kommer ut 2-3 dagar månaden som kommer. Hoppas detta ger lite mer vind till er andra 🙂
-
Jag tänkte testa Björkvik. Har grejjerna med till jobbet och hoppas komma ifrån em/kväll. Har fått blodad tand efter många års uppehåll men är ringrostig så det vore kul med lite sällskap. Vad finns det annars för alternativ?
-
joppre – Du har säkert redan kollat men ändå:
http://www.sodertornsurf.com/index.php?option=com_content&view=article&id=49&Itemid=55
-
Det verkar ju bli blåsigt i björkvik i varje fall. Tror jag testar den i kväll.
-
Ska försöka komma loss också, så jag kör antingen Björkvik eller Torö. Eller kanske Dalarö.
-
Skriv gärna en snabb observation när ni kommer ut till Björkvik eller så. Kommer inte kunna vara där förrän till kvällen..
-
@Electric 725968 wrote:
Var du inte på g till Farstanäs idag? Hanlar och jag körde där en timme kl 16-17 idag måndag med 7.5 med god behållning. Fast i morgon tisdag blir det Fituna (om det inte – mot förmodan – är för mycket väst; i så fall blir det Farstanäs igen).
/Lars
Är ni på g Fituna?
-
Någon som är på plats någonstans? Är i valet och kvalet mellan Björkvik och Torö.
-
Björkvik körs det 5.6/80, ökar lite…jag riggar 6.5 och 5.6….sol och lite folk
Logga in för att svara.