Senaste nytt › Forums › Vindsurfing › Konfen Vindsurfing › Stockholm 2015
-
Janne o jag kom ut lite sent men fick ändå en hel del roliga repor när det var av och på med 7.0 o 8.4 under eftrmiddagen. Såg att man även kört på Dalarö.
-
-
Hej alla!! Om prognosen håller så kan det bli bra vid fituna på fredag kring lunch och framåt dagen. Någon mer än mig som har noterat detta och ev styr sin kosa dit!?/ Erik
-
@Tigerflash 734108 wrote:
Hej alla!! Om prognosen håller så kan det bli bra vid fituna på fredag kring lunch och framåt dagen. Någon mer än mig som har noterat detta och ev styr sin kosa dit!?/ Erik
Funderar på att ta ledigt på Fredag och köra en heldag. Imorgon tänkte jag försöka köra en session på kvällen.
-
@staffomania 734109 wrote:
Funderar på att ta ledigt på Fredag och köra en heldag. Imorgon tänkte jag försöka köra en session på kvällen.
Då frugan “råka” fylla år på fredag så har jag svårt för heldag men siktar på att kanske vara riggad vid 12 snåret och köra 2-3 timmar beroende på vindar .:)
-
Är de någon som tänkte fräsa ute vid Torö senare under dagen? 🙂
-
Jag funderar på torö eller Dalarö för imorrn, men mitt största är 5.7 100 l..annars blir det kite..vet inte vad som är bäst på sydväst
-
Jäpp, jag kommer att köra Torö imorgon, drar vid typ lunch från stan.
-
Kanske, velar mellan torö och brevik. Frågan är var det kommer blåsa mest
-
Fredag = Fituna
(Ser ut som SSV frampå em/kväll – jag sparar Torö till lite mer västligt) -
-
Jag kommer köra fituna från 12 snåret i alla fall:) hoppas på lite uppslutning../ Erik
-
Någon som har koll på ca temp i vattnet ute åt fituna hållet eller Östersjön generellt.. Har det kommit upp kring 18 än?
/ Erik -
@Tigerflash 734130 wrote:
Jag kommer köra fituna från 12 snåret i alla fall:) hoppas på lite uppslutning../ Erik
Det är fler på g till Fituna idag fredag.
Betr din fråga om temperatur så gissar jag att den håller sig strax under 18 grader.
/Lars
Logga in för att svara.