Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Stockholm 2015

• musmagneten

Medlem
    14 september, 2015 vid 09:45

Funderar gör jag absolut. Bara barvaktsfrågan kvar att lösa…

• larubia

Medlem
    14 september, 2015 vid 10:04

Någon som ska ut i södra Stockholm efter jobbet idag?

• herr-pelegrin

Medlem
    14 september, 2015 vid 10:50

Måndag – Om man jämför vindriktningen i dag med i lördags så är det i södra mer S och mindre O. Nynäs har 9-11 SO så styrkan är det ju inget fel på men som sagt lite mindre ost i dag. Hemmaplan körd mao.

• bjornen

Medlem
    14 september, 2015 vid 11:29

Är vid erstaviken Tyresö och det ser ganska bra ut. Lite byigt vid land men verkar trycka på bra mot andra sidan. Riggar 7.1 slalom och sticker ut.

• dendrite

Medlem
    14 september, 2015 vid 12:56

Siktar på att köra näsaäng idag vid 17 tiden!
    Vinden verkar ha lagt sig lite.. kör imorrn istället. Hoppas att 5.2m2 räcker.

• xhib

Medlem
    14 september, 2015 vid 13:48

Björkvik. Kör 7.8 med mestadels bra tryck. Funkar nog med ner till 6.0 också.

• kimengqvist

Medlem
    14 september, 2015 vid 21:24

Vart kör man imorgon ef/kväll? Verkar som vinden ska vrida sig från SO till S, funderar på Dalarö. Någon annan som åker ut?

Skickat från min iPhone med Tapatalk

• mexi_

Medlem
    15 september, 2015 vid 05:33

Björkvik, riggat 5.6, kanske lite stort…:)

• larubia

Medlem
    15 september, 2015 vid 06:11

Om det vrider upp till syd och det ser bra ut åker jag i eftermiddag, Dalarö låter bra om det blåser tillräckligt..

• kimengqvist

Medlem
    15 september, 2015 vid 06:29

Gott! Ja enligt klart verkar det bli 8-9 sydligt på Dalarö. Siktar på att vara ute runt 17-tiden

Skickat från min iPhone med Tapatalk

• petalz

Medlem
    15 september, 2015 vid 06:48

Var nere i Näsbypark på morronen, byigt såklart, mindre vind än förväntat, 7.5-riggen blev inte bra, körde på grund o slog av fenan… men jag fick ju lite frisk luft =)

• bjorkviksmannen

Medlem
    15 september, 2015 vid 09:12

Petalz! Stockholmssurf i ett nötskal. Regnade det inte lite också? 😀

• herr-pelegrin

Medlem
    15 september, 2015 vid 09:44

Tisdag – kl 11.40 är det 11-15 m/s i Nynäs på 154 grader. Tänk på att SO-spotarna från de senaste dagarna kanske inte håller nu när vinden går mer över mot ren S. Det är riktigt grisväder i södra skärgården men regnet ska väl avta under em.

• mexi_

Medlem
    15 september, 2015 vid 09:53

2 timmar lätt överriggad 5.6, grym morgon! Vred mot syd och la sig lite när jag lämnade vid 10.

• petalz

Medlem
    15 september, 2015 vid 10:04

@BJÖRKVIKSMANNEN 735830 wrote:

Petalz! Stockholmssurf i ett nötskal. Regnade det inte lite också? 😀

Faktiskt inte så länge jag var där. Ställde däremot seglet ute på tork vid jobbet och en timme senare var det blötare än innan…:laugh:

Sida 42 av 64

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Stockholm 2015

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.