Senaste nytt › Forums › Vindsurfing › Konfen Vindsurfing › Stockholm 2015
-
Närlunda ok vinkel gässar hyffsat, riggar 5,4, träd fallit ner i backen mot parkeringen så man får bära en liten bit/L
-
Närlunda, bra tryck i 4:8an i byarna stundtals öppen dörr… Byigt som vanligt en del luckor/L
-
Fituna öppet igen! (Dock för mycket väst för att köra idag).
/Lars -
Va bra ! (Även om jag inte lär köra där i år mer…) Nu tar du hand om Närlunda också va 😉
Skickas från min iPad via Tapatalk
-
@henryk 737437 wrote:
Va bra ! (Även om jag inte lär köra där i år mer…) Nu tar du hand om Närlunda också va 😉
Jag skickar dit Jack ! Se vad snyggt han jobbade idag på Fituna!
(Jag ska inte heller köra mer i år. Men annars ser ju proggen lovande ut för mitten av veckan, SV vind och (ganska) varmt igen!).
/Lars -
Snyggt ! -Närlunda tar nog kommunen hand om 🙂 – lär ju va gjort till nästa säsong iaf…
Lär väl köra nån mer gång i år, fast på ställen med pålandsvind… 🙂 -
@henryk 737419 wrote:
Kul med bilder! Du fick inte med mig på någon bild (orange np segel och blå torrdräkt)? Skicka pm i så fall. Har inte en enda bild på mig när jag vindsurfar.
-
Att annonsera ut 4,0 segling en solig måndag när man är på jobbet känns generellt sett inte OK, när jag e på jobbet vill jag helst läsa nåt i stil med “mest guppa med 9,0:an, ser ut att avta”
-
Det avtog ganska snart efter jag riggat 4:0, några vändor med 4:0, sen växlade jag mellan 4:8-5:4 betydligt kallare i luften än igår, ev var det säsongsavslutning 2015…/L
-
@staffomania 737452 wrote:
Kul med bilder! Du fick inte med mig på någon bild (orange np segel och blå torrdräkt)? Skicka pm i så fall. Har inte en enda bild på mig när jag vindsurfar.
Här e en bild iaf 🙂
Logga in för att svara.