Senaste nytt › Forums › Vindsurfing › Konfen Vindsurfing › Stockholm 2015
-
-
Stefan och jag tänkte köra en morgonsurf på Dalarö i veckan. Lite oklart om det blir imorgon, på torsdag eller båda dagarna. Vi tänkte att man riggar i mörkret och börjar köra så fort det blir ljust.
Skriver här när det är spikat.
-
@IrieMan 737470 wrote:
Funderar på Dalarö på torsdag eller kanske Björkvik.
Vi är i alla fall två som tänker köra i Björkvik på Tors om proggen står sig.
-
@BJÖRKVIKSMANNEN 737482 wrote:
Vi är i alla fall två som tänker köra i Björkvik på Tors om proggen står sig.
Ok, kanon, får se vad det blir. Kör ni Bryggan då eller Lilla Sand?
-
@staffomania 737481 wrote:
Stefan och jag tänkte köra en morgonsurf på Dalarö i veckan. Lite oklart om det blir imorgon, på torsdag eller båda dagarna. Vi tänkte att man riggar i mörkret och börjar köra så fort det blir ljust.
Skriver här när det är spikat.
Imorgon bitti kl07 kommer vi vara i Dalarö och tänkte försöka vara färdigriggade tills när solen går upp.
-
Jag hade en vattentempmätning idag på 2,6 grader i norra Sthlm…
-
@IrieMan 737484 wrote:
Ok, kanon, får se vad det blir. Kör ni Bryggan då eller Lilla Sand?
Vid S-V Blir det vid bryggan. Först lunch lunch på Bistron vid 11.30.
-
Det blåste rätt bra på Dalarö innan det blev ljust sen minskade det mer och mer. Körde 7.2 och Superlightwind men borde nog riggat 9.2.
-
Jag kommer också ut i morgon vid Björkvik om det inte är full storm. Måste klara mig med 4.5 utan att blåsa iväg som en näsduk.
Claes
-
Fick en vindrapport från Björkvik för en stund sedan. S-V 11 i medel 14 i byarna. M.a.o hyfsat jämn vind. Drar dit om 30.
-
Någon som ska köra på lördag? Tänkte att jag skulle ge mig ut med lättvindsbrädan vid Närlunda eller Farstanäs.
-
Jag ska ut på lördag efter lunch, Närlunda passar bra.
-
Om någon är på Närlunda och läser detta får ni hemskt gärna lämna en lägesrapport. Här i Bromma ser det klent ut med vind och Viva visar inge vidare siffror heller.
Log in to reply.