Senaste nytt › Forums › Vindsurfing › Konfen Vindsurfing › Stockholm 2015
-
Hmm, inte för att jag själv surfar i december men i dag, lördag, är det fullt ok västvind i södra skärgården, lätt 8 m/s. Soligt också för den delen.
-
Brukar använda nedanstående länk när man ska surfa i mälaren och enligt den så blåser det inge vidare vid Ekerö. Kan vara lite osäker i och med att man inte vet vad mätarna finns och det inte visar hur mycket det blåser ute på vattnet. Med det var inte många mätare som visar över 4m/s.
http://trafikinfo.trafikverket.se/LIT/#url=Vagtrafiken/Karta
-
“Värmen” är tillbaka! Vinden lika så. Någon som tänker köra? jag tänker Björkvik Sön/ Mån för min del.
-
Hmmm, ska försöka komma iväg också. Det ser ju riktigt bra ut både söndag, måndag, tisdag och onsdag. Funderar i så fall på Björkvik, Dalarö eller Torö.
-
Dalarö söndag morgon!
Skickat från min iPhone med Tapatalk
-
Kommer förmodligen köra fituna eller Farstanäs på söndag som det ser ut nu👍👍 några som går i samma tankar??
-
Vi är tre eller fyra krigare som tänker köra i Björkvik i morgon mellan 11-13. Kom gärna, trevlig fikastund i fåniga gummiluvor ingår.
-
@Jiveman 737609 wrote:
Vi är tre eller fyra krigare som tänker köra i Björkvik i morgon mellan 11-13. Kom gärna, trevlig fikastund i fåniga gummiluvor ingår.
Får se om jag lyckas få med mina “kollegor” på lite längre bilresa till er… Med fåniga gummiluvor👍 ju fler desto roligare…
-
@staffomania 737593 wrote:
Tror det blir Dalarö för mig på söndag.
Efter förhandlingar så blir vi 2-3 som kommer till Dalarö vid 10 rycket.😁
-
@Tigerflash 737612 wrote:
Efter förhandlingar så blir vi 2-3 som kommer till Dalarö vid 10 rycket.😁
Planerar Dalarö jag med..
Skickat från min SM-G388F via Tapatalk
-
Någon som ska till Brevik?
Är sugen på Dalarö för vinden är mycket stadigare och många trevliga surfare men Breviks fina riggytor och närhet lockar. 😊
Inviger min Mystic Vulcan imorrn. 👍
Via Tapatalk
/ Stefan Sundheden
Logga in för att svara.