Senaste nytt › Forums › Vindsurfing › Konfen Vindsurfing › Stockholm 2016
-
Blev bris på fituna idag. Det kom igång vid ett rycket. Kördes 6,2 till 8,2. Fem pers på plats.
-
Är det någon som planerar att testa köra på den just nu lite svaga prognosen i morgon??/ Erik
-
@Tigerflash 739868 wrote:
Är det någon som planerar att testa köra på den just nu lite svaga prognosen i morgon??/ Erik
Jag planerar åka till Dalarö. Men blir först vid 15-tiden.
-
Jag kanske åker till Dalarö eller Årstahavsbad, de sistnämnda om jag kommer loss sent från jobbet.
-
Blää!
Det enda man behövde idag var 5ms för att foila men icke väntade i tre tim för 3ms och windsup. -
Har fått en sån där semester i knäet så det är lite lyxigt tidsmässigt… Har kollat Dalarö och även fituna. Ungefär lika prognoser . Nynäs är lite bättre men längre resa. Verkar blåsa upp nu hör jag… Men kanske lite sent att köra … Haha. Ska sova på prognosen så den blir bättre i morgon bitti.👍👍👍/ Erik
-
Måndag – Hyfsad västvind under morgonen i södra. Kl 11.15 är det däremot SV. Dalarö har 6.7 m/s och det är väl ungefär där det ligger på max. Fituna har betydligt lägre vindstryka men samtidigt ser det ju upplagt ut för att kunna bli sjöbris. Inre södra har dock en prog på V under eftermiddagen så det är inte hundra lätt att välja rätt på eftermiddagen mellan Dalarö och Fituna. Möjligen kan Dalarö vara lite säkrare kort men det ger sig när folk är på plats.
-
-
Fituna går en del gäss, vridet har inte kommit ännu, rak väst just nu, kommer vridet så bör det bli bra, riggar nu så får vi se
-
@labbe 739886 wrote:
Fituna går en del gäss, vridet har inte kommit ännu, rak väst just nu, kommer vridet så bör det bli bra, riggar nu så får vi se
Jag åker nu… 35 min./ Erik
Logga in för att svara.