Senaste nytt › Forums › Vindsurfing › Konfen Vindsurfing › Stockholm 2016
-
Morgon på er. Ser ut som det ska vrida från sv till syd och öka lite vid lunch. Dock lite sämre grundvind vad jag kan se. Är det någon mer än mig som funderar på fituna??
/ErikSkickat från min iPhone med Tapatalk
-
@Tigerflash 740331 wrote:
Morgon på er. Ser ut som det ska vrida från sv till syd och öka lite vid lunch. Dock lite sämre grundvind vad jag kan se. Är det någon mer än mig som funderar på fituna??
/ErikSkickat från min iPhone med Tapatalk
Var du iväg idag på Fituna?
Skickat från min iPhone med Tapatalk
-
@kaolle 740337 wrote:
Var du iväg idag på Fituna?
Var packad och klar och hade koll på varenda mätare inkl viva men klockan blev 15 men inget hände så jag ville inte chansa… Hoppas på morgondagen då det verkar bli syd hela dagen. Väntar på nytt segel som är beställt så jag har bara 6,5 som störst just nu./ Erik
-
Finfint på Fituna idag 🙂 Bra tryck i 8,6an för min del… Körde nån timme mellan 14:15 – 15:15 sen minskade det, skulle vart där tidigare … 🙂
-
@Tigerflash 740338 wrote:
Var packad och klar och hade koll på varenda mätare inkl viva men klockan blev 15 men inget hände så jag ville inte chansa… Hoppas på morgondagen då det verkar bli syd hela dagen. Väntar på nytt segel som är beställt så jag har bara 6,5 som störst just nu./ Erik
Jag satt i Bråviken å vänta, det blev mest paddla Kajak istället. Imorn drar jag mej hemåt, försöker ha koll på vinden i Fituna.
-
Kommer nog göra ett försök på fituna idag… Hoppas på att vara där vid 12:30 tiden./ Erik
-
Fituna just nu… 8,2 och uppåt planar där ute…4 segel ute nu. Själv får jag vänta på ev ökning.😁/ Erik
-
Kul med lite bilder (även om jag inte fick va med 😉
Blev ju riktigt bra i segling i 1,5 ? timme idag igen 🙂 -
Ni var så långt upp killar och med en mobilkamera blir det lite problem att zooma mer… Haha. Men jag tycker det är kul om man kan föreviga dom stunder som finns..:) kul idag trots brutalt underriggad…👍😃/ Erik
-
@Tigerflash 740350 wrote:
Ni var så långt upp killar och med en mobilkamera blir det lite problem att zooma mer… Haha. Men jag tycker det är kul om man kan föreviga dom stunder som finns..:) kul idag trots brutalt underriggad…👍😃/ Erik
Kul att det var några som fick rejsa lite idag, jag tror nog jag chansar på Fituna imorgon, är sjukt sugen har abstines upp över öronen 😉
-
Helgens prognos ser lovande ut. Äntligen dags för oss med 8-17 jobb att få surfa. 😊👍
Blev tipsad om Alnäs i Uppsala. Någon som kört där, men kanske är bara för medlemmar av den klubben?
Funderar annars på att testa Kärringudden för första gången.
Via Tapatalk
/ Stefan Sundheden -
Äh vad fanken, tror jag drar till Fituna i em – sol, ssv, shorty: vad kan gå fel? 🙂
-
Shorty behövs inte 🙂 Frågan är väl om dalarö är bättre idag… hmmm…
Logga in för att svara.