Senaste nytt › Forums › Vindsurfing › Konfen Vindsurfing › Stockholm 2016
-
Nu skulle man vilja ta ledigt från jobbet hela veckan.
Gålö.
Via Tapatalk
/ Stefan Sundheden -
Tisdag – Kl 10.00 har det inte kommit igång än i södra. Det ligger något under vad som vindmätaren i Nynäs visar (N 4-7).
Kl 11.20 gässar det i byarna. Kollade just Horsan – det ser ok ut! Kan vara läge att tänka på att det blivit svalt i luften. Inte alls som i förra veckan!
-
För Er som gillar när det tutar i så är det värt en vända i nordvinden. Lättvindare som man är så fick en 5.0 kvm dammas av från vinden. I byarna var det fullt tryck! Puuust!
-
Gålö imorn från typ 11, får man sällskap?
Skickat från min SM-G930F via Tapatalk
-
@surfing_is_great 741643 wrote:
Gålö imorn från typ 11, får man sällskap?
Hej!
Jag är med vid Gålö l morron vid 11.
//Claes
-
Jag försöker också dyka upp vid 11 på Gålö (om jag kan ta en paus i altanbyggandet)
-
Gålö blåser typ 5.3
-
Ahhh, kommer inte ifrån idag, jag siktar på morgondagen, det gässar fint på gällstaö också lite fel vinkel dock/L
-
Onsdag – Precis som rapporterades från Gålö så blåser det för runt 5 kvm även lite längre söderut. Precis som i går. Toppiga, krabba chops och byigt men fullt tryck i 5.0 i byarna. Vackert väder och helt molnfritt!
-
Hmmmm….. funderar på Gålö imorgon efter lunch, någon mer som ska dit?
Sen borde ju Gålö funka på lördag också och kanske Fågelöudde på söndag………..
-
@IrieMan 741666 wrote:
Hmmmm….. funderar på Gålö imorgon efter lunch, någon mer som ska dit?
Sen borde ju Gålö funka på lördag också och kanske Fågelöudde på söndag………..
Siktarp å Gålö lördag också, aldrig vart där tidigare men fått intryck av att det är ganska bra där.
Kunde jag skulle jag smita tidigare från jobbet resten av veckan. 😛 -
Gålö var bra mot eftermiddagen idag. Vinden kom o gick lite 5,3-6,2. Kör gärna där igen fredag o lördag.
// Claes
Logga in för att svara.