Senaste nytt › Forums › Vindsurfing › Konfen Vindsurfing › Stockholm 2016
-
Hinner inte dit själv i imorrn.
Men på SSO funkar Gålö/Oxnö bra. -
Godmorgon på er. Vi blir 2-3 st som nog kör Twc “tyresö” idag . Såg ut som det skulle bli lite för mycket syd i vinden igår men det verkar bli so så vi chansar på erstaviken .👍👍/ Erik
-
Twc just nu är det för mycket syd i vinden… gässar på långt ut men lugnt i viken.
-
@Tigerflash 741843 wrote:
Twc just nu är det för mycket syd i vinden… gässar på långt ut men lugnt i viken.
Vill också ut. Skall ni surfa där annars åker jag till Björkvik?
Claes
-
Ensam idag på Erstaviken men träffade några som strandsnackade.
-
Någon som har tid för fituna i morgon? Å vad har hänt med vindmätaren?
//Björn
-
Vi var dit vid 10:30 tiden men det var ju nästan bleke!! ” vi har ju ingen foil”. Haha. Såg ut som det var för mycket syd i vinden då.
Blev björkvik istället med blandat resultat… väldigt av och på./ Erik -
@Bjornen 741853 wrote:
Någon som har tid för fituna i morgon? Å vad har hänt med vindmätaren?
//BjörnVad gäller vindmätaren så gissar vi att det är mobiltelefonen (8 m upp i trädet …) som måste återstartas. Jouren är på g, men det tar några dagar till. (Fast vid det laget har väl vindläget återgått till det som tycks är det nya normala, dvs ostliga vindar).
/Lars -
@Sundheden 741881 wrote:
Vart kör folk då?
Jag funderar på Kapellskär.Av alla halvkassa ställen på Ost så funkar Sandarna o.k om vindstyrkan blir som proggen säger. Kanske redan på Fredag runt lunch.
Skickat från min LG-X150 via Tapatalk
-
@BJÖRKVIKSMANNEN 741890 wrote:
Av alla halvkassa ställen på Ost så funkar Sandarna o.k om vindstyrkan blir som proggen säger. Kanske redan på Fredag runt
Jag kör också gärna Sandarna i helgen även fredag eftermiddag om det inte spöregnar när man byter om.
Claes
-
Sandarna funkar säkert bra men jag kan rekommendera Fågelöudde på Ost, riktigt bra freeride/slalom/freestyle-ställe.
-
Fredag ser regnfri ut, lite upp och ned med vindproggen bara. Lite mer vind än i Söndags dock och det var ju o.k med 7.5.
Logga in för att svara.