Senaste nytt › Forums › Vindsurfing › Konfen Vindsurfing › Stockholm 2016
-
@MrQuality 742118 wrote:
Jag ska till näsbypark idag, har med mig lite varm vatten som jag kan hälla i våtdräkt efter har vindsurf. Det gäller att köra lite warm up innan hoppa in i vatten. Vi får se 😉
Trevligt att språkas Dario.
/ Stefan Sundheden via Tapatalk
-
Här kommer en liten video från idag, 😉 Det var lite kallt om händerna men annars är glad att kunna gå ut idag. Måste jobba lite men never give up!:smirk:
Försöker en gång till via faceb. att lägga upp video[video]https://www.facebook.com/dario.trono/videos/10209589209318813/[/video]
-
Så någon som ska ut idag?
Härligt med snö bara. 😉
Tyvärr har jag sommardäck och tid för byte först på tisdag, troligtvis lär det dock vara blöta vägar utom de allra minsta så Gålö blir det nog inte för egen del.
Näsa Äng (Täby) kanske.
Hur ser Fågelöudde ut på NO?Skickat från min iPhone med Tapatalk
-
-
@gnagare 742207 wrote:
Det var stor
Jag och jiveman kanske kör ett par tim vid Björkvik i morgon runt lunch om någon annan funderar på samma sak.
Skickat från min LG-X150 via Tapatalk
-
Laddar för lördag SSV på Brevik eller Kapellskär, tidigt i ottan.
-
Funderar också på lördag, Tror Torö i så fall, kanske Fituna.
-
Blir inget idag, endast 8-11 m/s på Sandhamn nu. Satsar på Lördag istället, Torö ser vettigt ut.
-
+2 på fituna på lördag. Skönt om man är några stycken såhärårs även om det fortfarande är varmt å gött
-
@hanlar 742230 wrote:
+2 på fituna på lördag. Skönt om man är några stycken såhärårs även om det fortfarande är varmt å gött
2+!? På Landsort är det 6 grader i vattnet och lika “varmt” i luften. Åk söderut m.a.o 🙂
-
Bäddat för missförstånd. +2 avser 2 pers till på fituna. Lätt att missförstå i dessa bistra tider
Logga in för att svara.