Senaste nytt › Forums › Vindsurfing › Konfen Vindsurfing › Stockholm 2017
-
@pete 743992 wrote:
Obehaglig stiltje på konfen… Stenstrand lär bli onshore som sagt. Känns som en bra Fituna-dag imorrn! 🙂
/Peterhhrrmmm….va inte hela surfzone på Haga hela helgen….??? ( utom jag som va i Apelviken)
å då behöver man ju inte skriva inläggen …utan bara öppna mun… 🙂 -
För de som var nere på Haga och seglade på Haga Park var det bara ett stort smile som gällde. Bättre förhållanden får man nog leta efter!
-
Någon som åker till Fituna idag? SMHI kustvädret har 7-10 syd
Skickat från min D6603 via Tapatalk
-
Jag funderar på Fituna, ser lite klent ut vid landsort nu enl viva
-
Härligt, jag får se om jag hinner ut. Jobb kom ivägen.
Skickat från min D6603 via Tapatalk
-
Kan bli prognos för Lövstabadet imorrn, dvs VNV-NV 8-12 avtagande 5-11.
Har återhämtat mig efter 4 dagars surf på Haga Park och är supersugen på mer! =) -
Det gässade hyfsat på Närlunda kl 9, inte optimal vinkel dock, lite mycket N, såg bra ut i busviken, får se om jag kommer loss någon timme mitt på dagen
-
Fan, de fläktar rätt fint. Synd man måste va på jobbet fram till 17 idag då. 😣
/ Stefan via Tapatalk-appen.
-
Körde Närlunda/Älvnäs från 10.30 till 13.00.
Otroligt byigt och vinden vred hela tiden, men bra tryck i 4.4 för det mesta. Däremellan guppa.@labbe 744055 wrote:
Det gässade hyfsat på Närlunda kl 9, inte optimal vinkel dock, lite mycket N, såg bra ut i busviken, får se om jag kommer loss någon timme mitt på dagen
-
Räknar med att vara vid Lövstabadet vid 18.
-
Kul i jul.
Det blåste bananas, byigt satan men lätt 5.0-5.5, en regnby drar förbi och sen dör vinden.
Jag hade precis riggat klart 6.5an.Let the waiting game begin. Har hela kvällen på mig, jag ska fan plana. 😄
-
Nu blåser det igen Stefan! Lyckades du hålla seglet i 20+ byarna? 🙂
Logga in för att svara.