Senaste nytt › Forums › Vindsurfing › Konfen Vindsurfing › Stockholm 2017
-
Kört 7.5 på Bruket några timmar. Klockrent! Tror inte mindre hade funkat före 14. Vad gällde för Björkvik, Dalarö o Fituna?
-
Jag var nästan tvungen att rigga ner runt kl. 14.00 pga hade regnat lite där borta(var lite deprimerat), men sen plötsligt började blösa S-SÖ Kl 15.30 starka byar och snabbaste planing ever!!!!! Har testat min GPS klocka och ska kolla vad fick för max hastighet. ENDAST nackdelar att jag kunde inte surfa tillbacka till Närlundabadet med en så stark SÖ, då tänkte fråga en skjuts till en båt 🙂
-
Torö var riktigt kul idag! Först 7.0 och Freeride sen 6.0 och Freestyle. Det kördes nog allt från 5.5-7.0. Fullt drag mellan 12.30-17.00 i alla fall. Massor av vindsurfare, kiteare och surfare! Klassisk Torödag helt enkelt. 😀
-
Fituna levererade idag, körde 4:8. & 5:4 96l, en bra dag!
/L -
Finfint Fituna, länge sen jag såg så många på plats – alla va där typ 🙂
-
Ja det var kul på fituna. Första gången för mig. Har en liten snutt filmad från masttoppen och “lägret”.
-
Igår testade jag min GPS klocka, här en lite video
-
1 1/2 minut Fituna från i förrgår (söndags) 🙂
-
MrQuality,
Coolt! Min pappa som vandrat en hel del älskar sånt där 🙂 -
Alltidxx: Trevlig liten film från Fituna! Jag la upp en länk till den på sodertornsurf.se eftersom jag tycker den rätt väl speglar den ganska fina surfsommar vi (hittills) haft.
/Lars- Detta svar ändrades 7 år, 2 månader sedan av electric.
Logga in för att svara.