Senaste nytt › Forums › Vindsurfing › Konfen Vindsurfing › Stockholm 2017
-
Är det någon som är ute idag? Lagnögrund-mätaren visar över 8m/s i byarna på rak V.
-
Som jag förstår var det fullt hus vid Fågelöudde igår med vindar mellan 8-10 mitt på dagen. Fan att jag inte tog mig ut… 😀
Om nu inte prognosen försvagas (som alltid) så är det jag som går tidigare från jobbet på tisdag och drar till Kappis.
-
Tänker också dra till Kapellskär på tisdag efter jobbet. Hoppas vara där vid 17.
-
Igår blåste rätt bra i Stockholm, men jag tog en SUP tur med sonen istället. Vilken tur att jag inte sålde min 160 lt bräda, den fungerar väldigt bra som SUP också! 🙂
-
Jag ska oxå försöka ta mig till kappis på tisdag, om det inte droppar. Men ser ju ut som 5.7 iallafall…? Siktar på att va där kring 16…
-
Torö kan nog bli bra! Liksom Fituna och Dalarö. Funderar själv på Dalarö imorgon p g a tidsbrist.
-
Jag åker till Björkvik (troligen lilla sand) vid 15-tiden, hoppas….:)
-
SMHI säger 190 grader uppåt 13 m/s på Himmerfjärden, <15 m/s vid Kolguskär (Torö). Optimisten läser Windguru 9 km-prog som lovar samma riktning uppåt 17 m/s från kl 17 – det blir lekstuga på Fituna! 😀
-
det börjar svaja lite här norr om stan…ngn som har koll på Kappellskär?
-
Tjena, äre nån som står på stranden i Fituna o kan berätta hur det ser ut?
Mvh
JG
Logga in för att svara.