Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Stockholm 2017

• evert

Medlem
    7 oktober, 2017 vid 11:56

Kärringviken funkade fint! Kryssade lite norrut och det blåste inte så hårt att en enkel biljett till Baltikum kändes aktuell. 🙂

Prognosen för imorgon varierar mellan 6-16 m/s, svårt att veta vilken vädersite man ska lita på..

Enligt länken går man i längst söder i viken på baksidan. Det verkar vara en del bryggor där.
    http://spotguide.kicks-ass.net/default.asp?Area=1&Page=2&WindDir=Nordvast&Platt=0&Surf=0&Grunt=0&KiteLaunch=0&SpotID=10

Attachment Image
  • mrquality

Medlem
    7 oktober, 2017 vid 14:39

Någon som ska ut imorgon? När och var i så fall?

• smurfolle

Medlem
    7 oktober, 2017 vid 16:04

Det blir Rullsand för mig, tänkte testa på lite vågor. Prognosen ser lite skakig ut nu för Torö, vinden upp och ner och mycke vindvändningar.. Rullsand ser stadigare ut.

• smurfolle

Medlem
    7 oktober, 2017 vid 16:06

Har plats i bilen för en person och grejer om nån vill haka. Åker från Södermalm..

• cottin

Medlem
    7 oktober, 2017 vid 20:13

evert, vad är det för app du har som ritar en röd linje för hur du har seglat? Ser kul ut 🙂

• sundheden

Medlem
    7 oktober, 2017 vid 21:03

Blir inte klok på prognoserna för imorgon…
    Tar mig ett glas vin och så får jag se imorrnbitti hur jag gör.
    26 i byarna vid Rullsand känns som en omväg med bilen för mig med 4.2 som minsta.

Bättrar sig Torö så lutar det mot baksidan med min 114 liters freerace-planka, blir proggen svagare för Rullsand kanske det blir dit. På FB snackas det Gudinge men proggen där säger 12 sekundmeter mellan medel och by dvs. 9 (21). Skapligt byigt.

Någon här som kört Gudinge förr och kan ge lite input?

• evert

Medlem
    7 oktober, 2017 vid 21:32

@cottin Jag har en garmin-klocka så bilden kommer från appen! Blev det någon bra film igår?

Funderar på Torö imorgon fm, där kl 9 om inte prognosen ändrat sig. Sen vid 14 ska vinden vrida och regnet komma. Får testa Gävle-trakten när jag har mer tid än imorgon samt investerat i mindre bräda och segel.

Om någon kommer på var man parkerar och går ner blir det baksidan, annars kärringviken. Återkommer tidigt imorgon när jag kollat vindmätaren på landsort! 🙂

• evert

Medlem
    8 oktober, 2017 vid 06:53

Ok, vindriktning och styrka ser rätt ut just nu men regn hela dagen och 6-7 grader gör att jag hoppar över Torö idag. För lång resa..

• smurfolle

Medlem
    8 oktober, 2017 vid 08:06

Ja nu ser ju Torö prognosen bättre ut nu , jag åker till Torö om det är nån annan som kommer?

• stoppsladd

Medlem
    8 oktober, 2017 vid 08:14

Japp, satsar på att vara där vid 10-tiden!

• smurfolle

Medlem
    8 oktober, 2017 vid 09:03

Ok toppen jag jag kan va där först 11.30. Ses där, blir det kärringviken eller? Ser bäst ut 12-16 verkar det som..

• stoppsladd

Medlem
    8 oktober, 2017 vid 09:09

Jajjemän!

• jiveman

Medlem
    8 oktober, 2017 vid 10:13

Åker också till Torö. Där 12,30.
    Känner mig måttligt knäpp men så himla surfsugen.

Claes

• smurfolle

Medlem
    8 oktober, 2017 vid 10:24

Ok! Åker ut nu ..

• irieman

Medlem
    8 oktober, 2017 vid 11:13

Drar också till Torö nu. Kör ni Kärringviken eller Baksidan?

Sida 57 av 79

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Stockholm 2017

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.