Senaste nytt › Forums › Vindsurfing › Konfen Vindsurfing › Stockholm 2017
-
Det låter som det var värt att åka de extra minutrarna till Torö, Björkvik var på och av, mest av. Jag körde 6.0, de med större segel såg ut att ha roligare! ☺️
-
Var e alla Närlunda- surfare !? Ser bra ut….
Blev några repor med 7,8 i kvällsolen iaf 🙂 -
ja det undrar jag med…??
i måndags såg det kanon ut….ingen ute
igår fm såg sådär härligt Närlundabyigt ut typ allt mellan 5 å 15m/sekhade tyvärr själv ingen chans pga jobb 🙁
-
Ja Sandarna är lite på gränsen imorn.. Vad tror ni annars om Torö Stenstrand imorn fm? Eller är det för mycke ost i vinden? Vissa säger SO vissa OSO..
-
Jag funderar på Torö Stenstrand eller Sandarna imorgon. Ev Fågelöudde som är kanon på O dock ej på SO antar jag.
-
Smhi/Landsort har 10-15 mitt på dagen! Förmodligen en glädjeprogg i vanlig ordning. Sandarna från 7 upp till 12 vilket låter trist byigt. Annars bra vinkel. Får se vad Viva säger i morgon. Förmodligen får man vara nöjd med det senare och köra stora prylar “hemma”
-
Ja hur funkar Sandarna på OSO?
Hur långt är det att gå från bilen till stranden där? Behöver man kärra?Ser ut att bli mest okej vind där imorrn.
I annat fall siktar jag på Brevik/Åkersberga i ottan eftersom jag måste röra mig hemåt redan vid 12.
-
Inte speciellt långt att gå. Jag tänkte köra Sandarna imorgon och hoppas på 7.0 eller neråt i alla fall.
-
Ni som är ute i ottan imorgon, kan ni skicka statusrapporter till oss som tar en härlig sovmorgon så vi kan plocka russinen ur kakan!? 😉
Jag funderar på Fågelöudde, ser ut som det ska bli ostliga vindar där nu, kollar viva imorgon fm.
-
Är det någon som tror det kan vara nybörjarvänligt på Gålö idag?
-
Ser halvklent ut på Viva skötkobben. Man får dra av minst 20 % för Sandarna.
Riktningen funkar dock fint när man kommer ut från land. Får se om en timme. -
Det blev ju riktigt bra vid Sandarna runt lunch. Långa sköna repor ner mot Junfrufjärden med solen skönt värmande i ansiktet. Stället är riktigt bra på Ost. Ingen skvalpsjö som på S-V. 8-10 gubbar på vattnet. 👍👍👍
Logga in för att svara.