Senaste nytt › Forums › Vindsurfing › Konfen Vindsurfing › Stockholm 2017
-
Härligt Stefan 😉 Någon som ska surfa i helgen? Var i så fall?
Killarna från Sthlm Surf Mafia ska till Sandarna imorrn.
Själv är jag osäker. Kör oftast på starkast prognos och just nu säger den Torö. -
Då åker jag till Sandarna eller Dalarö imorgon 😉 Förmiddag verkar att det ska blåsa fint
-
Då åker jag till Sandarna eller Dalarö imorgon 😉 Förmiddag verkar att det ska blåsa fint
De skrev till mig nu och de siktar på Dalarö vid 7:30.
-
Härligt Stefan Någon som ska surfa i helgen? Var i så fall?
Killarna från Sthlm Surf Mafia ska till Sandarna imorrn.
Själv är jag osäker. Kör oftast på starkast prognos och just nu säger den Torö.Vi är två som kör insidan Torö i morgon kl 8.00, blir nog skoj
-
Imorse var vi flera i Dalarö, runt kl 8.30 blåste typl14m/s och flera surfare riggade mellan 5 och 5.5. Sen vinden började minska. Jag riggade 5.4 och efter 40 minuter riggade 6.7. Med 6.7 planade och idag lyckades nästan en carving jibe 😀
-
Bara en kort sammanfattning från en dryg timme igår lördag på vattnet innan vinden mojnade.
5.5 var riktigt fint i byarna innan dess. -
För er som kan ta er ut så blir det en fin sydlig vind imorgon torsdag!
-
Vinden dog i lördags och fick plana lite i byar men det är så häftigt med drönare videon 😀Märke nu att datum var fel på video 😜
https://youtu.be/9TLXffcECqc- Detta svar ändrades 6 år, 11 månader sedan av mrquality.
-
Inte 100 men det lutar mot Brevik/Åkersberga imorgon lördag för mig och @MrQuality
VÄST (VNV) – 9 i grundvind, 18 i byvind, växlande solighet och 6 grader.
Ungefär som julafton förra året. -
V NV är lite side off på Brevik. När det är nord i vinden kan det bli lä ca 30-50 från stranden, eller svag frånlandsvind. Är det för mkt nord kan det blir svårt att ta sig in. Jag skulle åkt till resarö i stället
Logga in för att svara.