Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing Stockholm….?

  • otg

    Medlem
    23 september, 2003 vid 18:32

    Fan! jag hade varit där, om jag haft en mindre j-ävla kite! . Har en 9m2 på g nu. nästa gång det blåser kan du fetinghaja att jag ska med!

    / olle

    Sthlms stolthet: http://www.steffo.nu/forum/showflat.php?Cat=&Number=147527&page=0&view=collapsed&sb=5&o=&fpart=1

  • backe

    Medlem
    23 september, 2003 vid 19:47

    Sluta med sånna diviga inlägg Ingo det mår man ju inge bra av. Själv har jag snart jobbat tre dagar i rad och min enda ride buddy har ju pajjat! frown.gif

  • pipe69

    Medlem
    23 september, 2003 vid 20:26

    vaddå pajjat?!?! för gammal, “worn out” eller bara försiktig?!?! confused.gif cool.gif

  • backe

    Medlem
    23 september, 2003 vid 20:33

    Mista flysurfer va ju ute och flög utan föräldraövervakning och då pajja han benet. Väntar dock på detaljinfo. Kul att ni haft det fett i Sthlm, här har varit riktigt bra med vind men jag kan inte åka förrän till helgen… Kom över vettja *locka*
    wink.gif

  • wipeout

    Medlem
    24 september, 2003 vid 06:51

    Vaddå, skall alla stockholmskitare hänga på steffo? Då blir det för trångt! Det är bara vi idioter som har jobb som har tid att hänga här. Alla andra är ute och rippar.

    Jag blir SJUK av att se bilder från Torö nu när det blåser. Jag önskar att jag kunde vara med. Jag tror jag måste lägga in en annons under köp/säljes på min pajade vänster axel. Kanske nån som har en frisk och vill byta…?

    ooo.gif

  • hutter

    Medlem
    24 september, 2003 vid 08:01

    eftersom jag inte har någon möjlighet att kita då jag varken kan eller har pengar till att utrustning så kan jag ta din axel iallafall fram till våren, så kan du få tillbaks den då? är det ok eller?

  • gugge

    Medlem
    24 september, 2003 vid 09:12

    Hutter boy, du kan få låna en 17m2 AB av mig om du vill.

    /H

  • hutter

    Medlem
    24 september, 2003 vid 09:24

    sjyrre Gugge smile.gif

    men jag kan ju inte åka, måste gå kurs smile.gif
    sen så antar jag att du inte bor i GBG heller, eller?

    men som sagt, riktigt snällt av dig, tackar så jättemycket, kanske återkommer senare om det går bra smile.gif

  • gugge

    Medlem
    24 september, 2003 vid 09:28

    Fan du har ju massor av kite buddies som kan ge tips.

    Jag kommer inte att hinna kita mer i år ändå. Kommer
    till Götet lite då och då men inget inplanerat just nu.

    Schystar du in till portot har’u kiten innnan helgen.

    /H

  • hutter

    Medlem
    24 september, 2003 vid 09:43

    o herre, finns det verkligen så vänliga själar här?? smile.gif

    bara ett problem, saknas bräda sele och våtdräkt = mucho diniros smile.gif

    + att jag har faktiskt inte en enda kite buddie smile.gif ävan fast jag inte tvekar att dom flesta gärna skulle hjälpa en lekman som mig smile.gif

  • gugge

    Medlem
    24 september, 2003 vid 10:38

    Du får helt enkelt skaffa en mindre soffa eller köpa den tan medföljande fotöljer.

    Ja ja, kite finns om du vill låna, kanske nån har nåt gammalt förkläde som håller dig varm, här på forumet.

    /H

Sida 2 av 2

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?

For IOS and IPAD browsers, Only option to install PWA is to use add to home screen in safari browser

Surfzones app (PWA) har installerats.

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing Stockholm….?

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.