Senaste nytt › Forums › Vindsurfing › Konfen Vindsurfing › Stockholm för oss som inte jagar vågor
-
låter vettigt!
Väntar på min taxichaffis ska nyktra te så han kan hålla sig på vägen, är det stökigt i apelviken eller körde du läjet?
-
Raask;616635 wrote:låter vettigt!
Väntar på min taxichaffis ska nyktra te så han kan hålla sig på vägen, är det stökigt i apelviken eller körde du läjet?
`
AJ, aj , aj!!! Supa bort en surfda e värre än vilken bakfylla som helst (även om de e chaffisen som krökat). En sån här prognos får ju t o m mej o sluta efter 2 pils o en halv butelj rött. Som iofs e de minsta som krävs för o kunna somna när de viner i träd & buskage utanför fönstret.
Lejet va iaf i morse de minst dåliga alternativet. Fina kliina linjer, men vinkeln va inte riktigt där, nån grads vridning åt vilket håll som helst vore inte fel. Men de skulle ju kanske bli bätter, o nu skiner ju solen!!! Dax o dra ner igen! -
Närlunda rockade. Rizze visade vägen och vi gobbar följde efter. Segel mellan 4.2 och 5.7. Själv körde jag 4.7. Mick kanske hade lite större när han klockade fina hastigheter på GPS:en.
Skönt att va igång.
//L -
Ja det blev en riktigt bra säsongspremiär i Närlunda! 🙂 Men kallt i vattnet tycker jag. Började dagen utan skor och höll på att frysa tårna av mig.
Har det kommit upp några bilder? Såg att några fotade.
Logga in för att svara.