Senaste nytt › Forums › Vindsurfing › Konfen Vindsurfing › Stockholm Fredag
-
Stockholm Fredag
Publicerad av rex_ på 17 oktober, 2013 vid 09:45Är det någon som har tänk köra något i morgon och vart i så fall?
Salnö är väl ett bra alternativ men det kanske blir lite kallt?
challgren svarade 11 år, 1 månad sedan 12 Medlemmar · 28 Svar -
28 Svar
-
Skall man åka till Salnö imorgon så bör man ha koll på grejorna. Kommer vara allt annat än varmt, mysigt och lättseglat.
-
Kallt, omysigt och svårseglat.
Vilket trevligt fritidsintresse man har 🙂 -
Salnö låter livsfarligt… var kör alla som föredrar lite lättare och säkrare segling i kylan immorn ?
Nord med vrid mot nordväst. Vill ju inte segla görväln… Sandvikens brygga ? -
@henryk 717594 wrote:
Salnö låter livsfarligt… var kör alla som föredrar lite lättare och säkrare segling i kylan immorn ?
Nord med vrid mot nordväst. Vill ju inte segla görväln… Sandvikens brygga ?Har aldrig varit vid Sandvikens brygga men om någon ska dit i morgon så är jag på!
-
Varför inte Görväln?
Har själv aldrig varit där men från mig (Sumpan) skulle det bli nära.
Sandvikens brygga är ett alternativt men jag undrar också hur Sätra gård på Adelsö är. En bra bit att åka men borde vara utmärkt. -
Görväln e inge bra på NV. Men då kan man ju åka till Lövsta.
-
NV är givet Älvnäs-läge. Kom ut och kör, det blir garanterat bra drag för jag är i Tyskland.
-
OK, provar nog antingen Lövsta eller Älvnäs nån gång runt lunch!
-
@henryk 717594 wrote:
Nord med vrid mot nordväst. Vill ju inte segla görväln… Sandvikens brygga ?Vi är några stycken som kanske sticker dit om förutsättningarna är dom rätta.
-
Torö baksida är perfekt vid N-NV, sandstrand, långgrunt o lättseglat…
Logga in för att svara.