Senaste nytt › Forums › Vindsurfing › Konfen Vindsurfing › Stockholm fredag?
-
Stockholm fredag?
Publicerad av dr-masse på 19 oktober, 2005 vid 13:02Sneglar rätt rejält på fredagen, just nu lovande temp och vind. Någon mer som tänker köra? Funkar det så åker jag till Torö på förmiddagen, lite lagom vågsegling vore kul innan det blir kallare.
jesper_b svarade 19 år, 3 månader sedan 6 Medlemmar · 10 Svar -
10 Svar
-
Blir det rak S så kör jag Fituna, men det får inte bli för mycket väst. Då kör jag till andra spots, tror jag nog.
Nåja, först och främst skall det bli vind, ah!
-
Denna gång ser det faktiskt ut att bli riktig SV och inte bara tendens till väst i sydvinden. Ser lite ut som att det börjar på SV och kanske vrider några grader mot väst. Hoppas på lite Torö-swell!
-
Japp, så ser jag det också! Vore så kul med ett par vågsvängar på Torö innan man får ta på sig en total gummiuniform i tredubbla lager…
-
True, true, true! På Väddö var det precis så att man behövde huva men sydliga vindar brukar vara snäppet varmare. Kollade precis theyr.net och det ser ju riktigt bra ut.
-
Åker från Lidingö med destination Torö vid 12 draget på fredagen! Hoppas man inte blir ensam där nere..
-
Usch usch, nu ser det genast mycket sämre ut. Bara vind på förmiddagen verkar det som. Fast ikväll så ska det ligga på syd för att sen vrida till sydväst under natten. Om man är där när solen går upp så kan man nog få några timmar bra vågridning!
-
Jag kommer att vara där före 09.00. Som vanligt, först på vattnet – det är jag det! 🙂
Surfa På!
-
Vågar jag vara borta från min hypergravida kvinna så är jag nog på Torö tidigt imorrn. /Jesper B
Logga in för att svara.