Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Stockholm Fredag.

• Stockholm Fredag.

Publicerad av trimmarn på 19 november, 2009 vid 08:05

Nu vågar man ju tro på prognoserna igen, eller. Dalarö på fredag och man kanske tom slipper handskar. Jag har en ny 5.7a som bara vill testas 🙂

trimmarn svarade 15 år, 3 månader sedan 5 Medlemmar · 5 Svar
  • 5 Svar
  • peter-h

Medlem
    19 november, 2009 vid 11:29

Jag är med, har också lite godis som ska testas, sktar på att va på Dalarö vid 10 tiden.:smile:

• svenne

Medlem
    19 november, 2009 vid 11:58

Dalarö, fredag förmiddag säger ni?.. 🙂

• mick

Medlem
    19 november, 2009 vid 12:39

Siktar också på att vara där vid 10.
    // Mick

• kesoone

Medlem
    20 november, 2009 vid 21:36

Hur gick det, blev det nått surfat?

Själv ska jag försöka ge mig ut i morgon förmiddag 🙂 men gurun ser lite vek ut. Hoppas den visar i underkant 😛

• trimmarn

Medlem
    21 november, 2009 vid 16:00

Mellan 11-12 var det bra tryck i 5.7 sen tunnade det ur. Men det ser ju ut att bli årets dalarövecka nu om proggen håller. Man e rätt nöjd med att ha ett vältrimmat vinterkit nu. Jag ska försöka köra alla dagar det går. Det känns som vårkänslor i kroppen nu 🙂

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Stockholm Fredag.

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.