Senaste nytt Forums Vindsurfing Resor & Transport Stockholm-Haga Park

• Stockholm-Haga Park

Publicerad av Borttagen användare på 4 maj, 2009 vid 18:48

Hej ! Jag tänkte försöka komma ner till Haga Park och surfa några gånger under våren. Jag har rätt flexibel arbetstid så jag kan anpassa mig lite om det är några som vill dela bil. Jag har en V40 så 3st kan vi vara som max tror jag. Jag kan även låna en liten buss om vi skulle bli fler. Om det är någon/några som är intresserade så hör av er ! 11-15/5 skulle funka, även 18-21/5 (måste vara hemma kl 15:00 den 22/5), 27/5-3/6, 14-18/6, 26/6-2/7. Jag åker ner minst 2 dar och kanske inte mer än 5. Delar man på en liten stuga så blir det väldigt billigt.

Mvh Urban
    trubadurban@hotmail.com
    070-7299452

benx svarade 15 år, 10 månader sedan 4 Medlemmar · 3 Svar
  • 3 Svar
  • claes6

Medlem
    5 maj, 2009 vid 09:19

Bra initiativ!

Jag hänger gärna med, men kan dessvärre inte sticka under veckorna. Blir det någon helgresa skulle jag bli överlycklig om du hörde av dig.

• svenne

Medlem
    5 maj, 2009 vid 09:57

Kom igen nu, är det verkligen bara en (plus mig) som tycker att det här är en bra idé? Hade jag varit i Stockholm hade jag lätt hängt på, tusen gånger bättre att surfa en dålig Haga-dag än fem bra dagar på Skälåker.

• benx

Medlem
    5 maj, 2009 vid 14:43

Jag är självklart på 🙂 Men har också lite svårt att åka i veckorna och hela maj ser tyvärr rätt körigt ut. Hur skulle de vara en helg/långhelg i juni?

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Vindsurfing Resor & Transport Stockholm-Haga Park

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.