Senaste nytt › Forums › Vindsurfing › Konfen Vindsurfing › Stockholm i morgon?
-
Stockholm i morgon?
Publicerad av robin på 6 maj, 2010 vid 11:03Någon som ska ut? Jag tror att jag kan komma ut några timmar på eftermiddagen, alt. morgonen.
schelin svarade 14 år, 6 månader sedan 15 Medlemmar · 24 Svar -
24 Svar
-
Strålande sol och blåst ger fina gäss på Baggensfjäden just nu.
-
Tjena Robin, jag måste faen ut imorrn! Det blir eftermiddag för mig. Vad sägs om väddö?
-
Jag siktar på Gålö, Skälåker kl 14.00. Någon mer?
-
stoorfaen;610267 wrote:Tjena Robin, jag måste faen ut imorrn! Det blir eftermiddag för mig. Vad sägs om väddö?
Jag måste vara tillbaks vid sju och kan inte sticka före lunch, så det låter lite långt att åka dit. Nästan två timmar i bil i varje riktning så blir det inte så mycket tid över… Men det är klart, ett par timmar på vattnet får man ju. Kanske, kanske, du har i alla fall väckt tanken hos mig:-) Får se om det är kallt eller skitkallt i morgon.
-
Resarö borde funka rätt bra om det inte blir för mycket nord. Öppet rätt långt.
-
Yes, ser ut som det kan funka, har iofs inte varit där för. Jag skitar på att kunna dra runt 12 och har en timme dit max. Vi hörs närmare i morrn.
Anders,
070-9147230. -
stoorfaen;610290 wrote:Yes, ser ut som det kan funka, har iofs inte varit där för. Jag skitar på att kunna dra runt 12 och har en timme dit max. Vi hörs närmare i morrn.
Anders,
070-9147230.Enligt prognoserna ser det ut som om man ska vara söder om stan i alla fall. Vi får se var jag hamnar någonstans. Det blir nog inte Väddö i alla fall. Jag slår dig en pling i morgon.
-
Resarö kan funka men ännu bättre är nog Näsa äng! Det brukar vara bäst där på NO. På Resarö mot Trälhavet kan fungera på NO men lite svårt med “sjösättnings”-platser.
Vi får se, men ut ska jag iallafall! -
Jag ska också ut ! Näsaäng för all del men är det ingen som ska till Gålö ?
-
Jag åker till Gålö och tänkte va där på förmiddagen. Kan bli kite dock
/Olle -
Kiropraktorn;610336 wrote:Jag ska också ut ! Näsaäng för all del men är det ingen som ska till Gålö ?
Jag drar nog till Gålö någon gång på förmiddagen!
-
Hej
jag tänkte nog att testa Näsa äng på fredag fm troligtvis, kollar imorrn bitti o bestämmer mig. Ser ju ut att bli ca 6-7 m/s medelvind o drygt 10 i byarna i alla fall.
Logga in för att svara.