Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Stockholm i morgon?

• semisinker

Medlem
    6 maj, 2010 vid 11:19

Strålande sol och blåst ger fina gäss på Baggensfjäden just nu.

• stoorfaen

Medlem
    6 maj, 2010 vid 13:45

Tjena Robin, jag måste faen ut imorrn! Det blir eftermiddag för mig. Vad sägs om väddö?

• mick

Medlem
    6 maj, 2010 vid 13:58
  • robin

Medlem
    6 maj, 2010 vid 14:56
    stoorfaen;610267 wrote:
    Tjena Robin, jag måste faen ut imorrn! Det blir eftermiddag för mig. Vad sägs om väddö?

Jag måste vara tillbaks vid sju och kan inte sticka före lunch, så det låter lite långt att åka dit. Nästan två timmar i bil i varje riktning så blir det inte så mycket tid över… Men det är klart, ett par timmar på vattnet får man ju. Kanske, kanske, du har i alla fall väckt tanken hos mig:-) Får se om det är kallt eller skitkallt i morgon.

• robin

Medlem
    6 maj, 2010 vid 15:01

Resarö borde funka rätt bra om det inte blir för mycket nord. Öppet rätt långt.

• stoorfaen

Medlem
    6 maj, 2010 vid 15:12

Yes, ser ut som det kan funka, har iofs inte varit där för. Jag skitar på att kunna dra runt 12 och har en timme dit max. Vi hörs närmare i morrn.

Anders,
    070-9147230.

• robin

Medlem
    6 maj, 2010 vid 15:37
    stoorfaen;610290 wrote:
    Yes, ser ut som det kan funka, har iofs inte varit där för. Jag skitar på att kunna dra runt 12 och har en timme dit max. Vi hörs närmare i morrn.

Anders,
    070-9147230.

Enligt prognoserna ser det ut som om man ska vara söder om stan i alla fall. Vi får se var jag hamnar någonstans. Det blir nog inte Väddö i alla fall. Jag slår dig en pling i morgon.

• nachoman

Medlem
    6 maj, 2010 vid 15:48

Resarö kan funka men ännu bättre är nog Näsa äng! Det brukar vara bäst där på NO. På Resarö mot Trälhavet kan fungera på NO men lite svårt med “sjösättnings”-platser.
    Vi får se, men ut ska jag iallafall!

• kiropraktorn

Medlem
    6 maj, 2010 vid 19:18

Jag ska också ut ! Näsaäng för all del men är det ingen som ska till Gålö ?

• yaddle

Medlem
    6 maj, 2010 vid 20:02

Jag åker till Gålö och tänkte va där på förmiddagen. Kan bli kite dock
    /Olle

• patriks

Medlem
    6 maj, 2010 vid 20:09

Trippelpost…

• patriks

Medlem
    Kiropraktorn;610336 wrote:
    Jag ska också ut ! Näsaäng för all del men är det ingen som ska till Gålö ?

Jag drar nog till Gålö någon gång på förmiddagen!

• patriks

Medlem

Dubbelpost…

• zurfman

Medlem
    6 maj, 2010 vid 21:18

Hej

jag tänkte nog att testa Näsa äng på fredag fm troligtvis, kollar imorrn bitti o bestämmer mig. Ser ju ut att bli ca 6-7 m/s medelvind o drygt 10 i byarna i alla fall.

• docloop

Medlem
    6 maj, 2010 vid 21:42

Blir Gålö runt 10-11

Sida 1 av 2

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Stockholm i morgon?

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.