Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing stockholm i morrgon.

• stockholm i morrgon.

Publicerad av donpedro på 14 december, 2004 vid 17:46

Tjenna alla surfande stockholmare, nu är det drygt en vecka sen man var ute senast men det ser ut att kunna bjuda till imorrn. Undrar om det är några fler som ska ut vill ju helst inte surfa ensam i vintervärmen.

Ni som ska ut var kör ni och när är ni där?

jonasp svarade 20 år, 3 månader sedan 3 Medlemmar · 3 Svar
  • 3 Svar
  • jonasp

Medlem
    14 december, 2004 vid 17:54

Jag tror inte jag kommer ifrån universitetet så tidigt imorgon o det blir ju typ mörkt direkt.
    SV skulle jag nog åka till björkvik men mest för att det e det närmsta som funkar, ok mjölkudden e väl lite närmare men inte lika bra. torö kan väl också gå men det e far off..

• gurra1978

Medlem
    14 december, 2004 vid 18:00

Jag, Filip och Niklas drar till Torö. Vi är där kl 0800.

• jonasp

Medlem
    14 december, 2004 vid 18:29

shit. så måste jag va där borta till typ två. annars skulle man ta ut f2n på sin sista färd.. jag ska fan knäcka den och om den överlever försöken ska den alltid få vad med som special weapon mot chop, 53,5 cm och ett ordentligt v.

Hoppas ni får en bra dag förresten. e det bara jag som måste va så mycket i skolan?

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing stockholm i morrgon.

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.