Senaste nytt › Forums › Vindsurfing › Konfen Vindsurfing › Stockholm idag?
-
Stockholm idag?
Publicerad av jps på 23 augusti, 2009 vid 07:26Det är ju nästa så att det blåser lite ute. Några glädjeprognoser pratar om 6-9 m/s SV i eftermiddag vid kusten.
Är det någon som ska ut tro? Björkvik eller Dalarö kanske skulle kunna funka hjälpligt.
petalz svarade 15 år, 2 månader sedan 8 Medlemmar · 11 Svar -
11 Svar
-
en rapport från björkvik vore fint. fick en bomkörning i fredagskväll.
-
Ev. kommer jag dra till Dalarö på em för att kolla. Har inga större förhoppningar dock. Det är ju iaf fint väder…
Men jag vann iofs 132:- på Lotto igår så turen kanske har vänt 😉
-
Ja, träden vajar lite här i Nacka, men f-n vet om det räcker. Guru’n är, som sagt, inte direkt optimistisk.
-
Sitter och glor på denna, och blir mer och mer sugen på att dra någonstans och prova…
-
Jag kan inte hålla mig, drar o kollar närlunda och/eller rasta nu, de suger antagligen men solen skiner ju :smirk:
/ Peter
-
Det blev trädgårdsarbete för mig istället. Någon som var ute? Och i s f hur var det?
-
Samma här, klippte lite gräs och åkte iväg och fikade lite med familjen istället..
Fast sugen var man ju..
-
Jorå, åkte till Rasta o hängde nåra timmar, blev ett par vändor me marginell planing (8.5m o 145l) när tillfälligt molnsug drog i lite extra…
Inte den bästa dan kanske men solen sken, vattnet var varmt o jag träffade två gamla rävar som hjälpte mig trimma 8.5:an så de va inte helt bortkastat:smirk:
/ Peter
Logga in för att svara.