Senaste nytt › Forums › Vindsurfing › Konfen Vindsurfing › Stockholm idag….
-
Stockholm idag….
Publicerad av rillo på 9 september, 2006 vid 06:23Någon som har några bra förslag på var man seglar idag??
/Rickard
ebh svarade 18 år, 2 månader sedan 11 Medlemmar · 18 Svar -
18 Svar
-
Det lutar åt Rangsta Brygga (se ytspanning.se). Jag har varit där vid NV förr och det är väl ett av få ställen söder om stan som är okej vid NV. Ngn som vet hur Erstan vid TWC är på NV?
/gustav
-
Sticker till fågelöudde så fort jag kan. Rapporterar till Surfnet!
-
Lövstabadet i Järfälla.
förmidddagen ser bäst ut, drar nog rätt snart…
/M -
Oregistrerad
Gäst9 september, 2006 vid 07:12Jajamensan, jag sticker också till Fågelöudde nu! Igår var det ganska perfekt riktining där, tyvärr så dog vinden helt vid 16 tiden.
-
Bopung wrote:Det lutar åt Rangsta Brygga (se ytspanning.se). Jag har varit där vid NV förr och det är väl ett av få ställen söder om stan som är okej vid NV. Ngn som vet hur Erstan vid TWC är på NV?
/gustav
kollade på ersta igår (solsidan), enligt windguru skulle det blåsa 23 knots NV. Men det var närmast stiltje inne i viken, dock var det lite bättre längre ut men där va byigt. Vi får se hur det är idag..
-
Oregistrerad
Gäst9 september, 2006 vid 07:39Det var någon som sa att sandvikens brygga var bra vid NV.
-
Oregistrerad
Gäst9 september, 2006 vid 07:49Vad är surfnet för nåt? Vart läser jag dessa inlägg?
/Magnus -
Scrolla ner på skärmen så hittar du kommentarer längst till höger. Där finns också en länk till hemsidan. Där kan du sedan anmäla dig och lämna (och få) uppgifter via mobilen.
-
Oregistrerad wrote:Det var någon som sa att sandvikens brygga var bra vid NV.
Klart bästa mälarspoten vid NV!
-
Erstaviken rockade fett igår 10-17m/s tryck i 5,8 idag 11m/s tryck i 6,5
Lukas W
-
Anders_hoffman wrote:Sticker till fågelöudde så fort jag kan. Rapporterar till Surfnet!
Tack för meddelandet Anders!-Jan Gifvars, http://www.surfnet.se
-
gifvars wrote:Anders_hoffman wrote:Sticker till fågelöudde så fort jag kan. Rapporterar till Surfnet!
Tack för meddelandet Anders!-Jan Gifvars, http://www.surfnet.se
Det var så lite så! Hoppas det var till någon nytta!
-
Oregistrerad
Gäst9 september, 2006 vid 15:07Kommer vinden åt fågelöudde? Någon som varit där idag? Funderar på om det kan funka med en kvällssurf där…
-
Oregistrerad
Gäst9 september, 2006 vid 15:18Jag kom precis hem från Fågelöudde och det var helt grymt (10sm) där när jag åkte. Har varit till och från och väldigt byigt hela dan där, men sen så började det blåsa som attan vid 16-tiden. Vet ej hur det är där nu dock!
/CalleK
Logga in för att svara.