Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Stockholm idag….

• bopung

Medlem
    9 september, 2006 vid 16:11

var där mellan 12 och 15 och då var väl sådär. Vissa stunder blåste det riktigt bra men så lade sig vinden i en kvart och så började det igen – så höll det på fram och tillbaka…

Detta var min första gång vid Fågelöudde och jag gissar att det levererar bättre på rak väst eller öst.

• rillo

Medlem
    9 september, 2006 vid 18:28

Det blev Lövstabadet med en härligt byig vind!!! Körde 8kvm o Tecno2 från 11-14, sen var det som om vinden tyckte att den gjort sitt. Ökade givetvis när vi satt oss i bilen.. 8kvm var överriggat så in i h… men eftersom det var byigt så blev det nog bra i alla fall. Hoppas verkligen på en lång blåsig höst.

/Rickard

• ebh

Medlem
    9 september, 2006 vid 20:06

Bra tryck hela eftermiddagen. Ökade såklart när jag packade ihop vid 15.30-tiden. Jämn go vind. Hyfsade vågor; bra ramper för de som vill prova kontrollerade hopp (dvs jag!). Helt ensam på hela sjön. Parkering 5m från sjön, stora riggytor (gräs) och sjön direkt inpå (3m). Nöjd och genomseglad!
    ebh

Sida 2 av 2

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Stockholm idag….

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.