Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Stockholm idag och i helgen

• Stockholm idag och i helgen

Publicerad av irieman på 26 augusti, 2005 vid 06:57

Ser ju bra ut på prognoserna + att dom har kulingvarning på nyheterna, men är det nå’n som vet hur det ser ut lite längre ut vid kusten just nu, typ Björkvik? Här inne i stan verkar det vara lite för mycket väst + att det inte blåser så mycket än.
    Får se om det blir nå’t idag annars funderar jag på Torö imorgon, nå’n som ska dit?

Irie Man

pataba svarade 19 år, 3 månader sedan 4 Medlemmar · 4 Svar
  • 4 Svar
  • trimmarn

Medlem
    26 augusti, 2005 vid 07:06

Jag rullar ner å kollar av läget. Är väl där vid 11-tiden..

• culing

Medlem
    26 augusti, 2005 vid 07:21

I Björkvik blåste det ca 12 m/s kl 06:30- 07:30 sedan dog vinden och jag fick guppa hem på rak läns i ca 2 m/s, skitkul!

• irieman

Medlem
    26 augusti, 2005 vid 07:43

Aj fan, det var det jag misstänkte på flaggorna här inne i stan. Kan tänka mig att det kommer igång igen i och för sig om inte vinden är för långt ut i skärgården.

Irie Man

• pataba

Medlem
    26 augusti, 2005 vid 09:00

Skumt, mitt “surfträd” utanför fönstret på jobbet säger att det blåser ganska ok men Landsort påstår att det bara blåser 7 m/s. SLB verkar inte heller tycka att det blåser. Hoppas det kommer i gång till i morgon, i dag har jag inte tid.

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Stockholm idag och i helgen

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.