Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Stockholm idag – Torsdag

• Stockholm idag – Torsdag

Publicerad av jps på 26 april, 2007 vid 08:11

Finns det något hopp om surfande i eftermiddag tro?

Foreca och den finska siten (vad den nu heter) visar på 5,6,7 m/s SV. Andra prognoser och observationer ligger hittills å 2-3 m/s.

Fituna? Dalarö? annat alternativ? +4-5 ms räcker som det känns i surfsugtarmen…

Jag är ledig och vill surfa!!!

svennebanan svarade 17 år, 10 månader sedan 3 Medlemmar · 7 Svar
  • 7 Svar
  • wiberg

Medlem
    26 april, 2007 vid 08:20

Hallå! Jag drar till fituna nångång efter lunch söknt när man är ledig :D.. Måste nog tyvär ta en omväg till bromma först för att fixa en mutter till min mastfot :/ Har du några muttrar på lager? så kan jag bjuda på en kopp varm choklad om jag får låna den 😀

• jps

Medlem
    26 april, 2007 vid 08:25

Jag tar med lite extra prylar (har nog en sån som du behöver. Du får givetvis låna denna). men…

Eftersom prognosen ser ut som den gör etc så är det inte 100 att jag åker till Fituna. Det är nog bäst att du skaffar en egen för att undvika risken att tappa en hel dags surf pga en sådan skitsak.

• wiberg

Medlem
    26 april, 2007 vid 08:27

Okok.. Vad satsar du på istället?

• jps

Medlem
    26 april, 2007 vid 08:46

Än så läge avvaktar jag…

Görväln – Kalhällsbadet verkar ha lite vind.

Fituna?, Dalarö?

Är det ingen som bor nära ovanstående spots som kan kika ut genom fönstret och avlägga rapport?

• jps

Medlem
    26 april, 2007 vid 10:07

Vind eller inte nu drar jag till Fituna. Rapport kommer för att andra ska undvika bomkörning.

I värsta fall får jag väl sola ett par timmar som sist det går ju bra det också 🙂

• jps

Medlem
    26 april, 2007 vid 11:20

Fituna 5-6 ms 8-10 pers. Riggar nu.

• svennebanan

Medlem
    26 april, 2007 vid 11:51

Är det någon påväg till kallhäll? Jag skulle kunna vara där efter 15. Har ingen huva, men är det nödvändigt en dag som denna om man inte planerar att bada så mycket?

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Stockholm idag – Torsdag

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.