Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Stockholm imorn

• Stockholm imorn

Publicerad av pos på 22 oktober, 2006 vid 12:57

Blev det nåt idag? Själv jobbar jag i helgen (utom fredag då man var i kapellskär) så jag kan kompa nästa vecka med gott samvete:smile:.

Jag drar till Fituna imorn om prognosen står sig. Är det nån som ansluter?

pos svarade 18 år sedan 4 Medlemmar · 6 Svar
  • 6 Svar
  • bjornen

Medlem
    22 oktober, 2006 vid 14:42

Jag är upptagen då men eventuellt kan jag på tisdag efter lunch, tror att det ska blåsa mer på tisdag ?

//Björn

• goose

Medlem
    22 oktober, 2006 vid 18:15

Om min förkylning känns bättre imorgon samt om jag kommer iväg från jobbet så är jag nog där vid 13:00. Hoppas på det bästa!

• pos

Medlem
    22 oktober, 2006 vid 19:00

Verkar som vinden kommer öka imorn framåt em. Verkar ju blåsa på tis fm också. Jag fösöker vara i Fituna runt lunch imorn om prognosen står sig.

• pos

Medlem
    22 oktober, 2006 vid 19:00

Verkar som vinden kommer öka imorn framåt em. Verkar ju blåsa på tis fm också. Jag fösöker vara i Fituna runt lunch imorn om prognosen står sig.

• rasmus_w

Medlem
    22 oktober, 2006 vid 21:36

Jag har ev. planer på att segla i morgon men då blir det med 99 % säkerhet görväln eftersom jag har alla prylarna där.

• pos

Medlem
    23 oktober, 2006 vid 19:23

Ni som inte åkte till Fituna gjorde rätt. Vinden ökade mot kvällen dock. Var ute med 6.6 och 105L en timme runt 4-5 snåret och planade några gånger i alla fall.

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Stockholm imorn

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.