Senaste nytt › Forums › Vindsurfing › Konfen Vindsurfing › Stockholm imorrn – Var ska alla köra?
-
Stockholm imorrn – Var ska alla köra?
Publicerad av musmagneten på 28 augusti, 2005 vid 17:25Var tänker alla stockholmare köra “The big Monday”? Kallhäll, Fituna etc…
rasmus_w svarade 19 år, 3 månader sedan 18 Medlemmar · 26 Svar -
26 Svar
-
Det får bli Kallhäll eller Görveln, efter jobbet (hoppas jag kommer iväg tidigt ). Är Kallhäll mycket bättre på sydväst?
-
Kapellskär, ser ut o bli mycket vind i norra skärgården.
-
Drar till Torö igen!! Fick inte segla en minut idag, då vinden droppade när vi kom dit. HOPPAS på bättring imorgon. Någon mer som drar dit kanske??
/Rickard
-
Torö förhoppningsvis för min del, var där igår (lördag) och fick mersmak!
Irie Man
-
Torö!
Jag kommer att vara på plats tidigt och stanna kvar tills vinden droppar. Dessutom kommer det finnas möjlighet till att fota “årets film” om det blir stort!
-
Var kliver man i vid Kalhäll? På kartan ser det ut att kunna vara bra där vid sydväst, även om det nog blåser lite mindre där än utåt skärgården. Annars tänkte jag åka till Brevik mellan kl. 11 och 13. Surfar man bort till sundet upp mot Ljusterö, så brukar det vara bra drag där vid sydväst.
-
Måste till bussgods i stan och leverera master och segel till otåliga kunder (hu!). Sedan Torö för hela slanten. Är det någonstans med hög potential i morgon inom en timme från stan så är det Torö!
/Jesper B
-
Kliv i vid Kallhällsbadet. Riggar på gräs, bra att gå i men brukar vara lite byigt. Helt ok och nära stan, brukar segla där men imorrn blir det Torö.
-
Jag tänkte testa Björkvik imorrn.. Vad tror ni om det? Nån annan som ska dit?
-
Blir nog Fituna som vanligt, kommer att vara där vid 13-tiden, ser det mycket bra ut kan man ju ev dra vidare till Torö. MVH Klas
-
Kommer att åka till Askfatshamnen tar bara 25min från stan, perfekt!
-
Kommer vara vid Görväln tidigast runt 16 eftersom jag inte tror jag kommer ha nån bil och jag har föreläsning till 15.00.
Logga in för att svara.