Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Stockholm Lördag

• Stockholm Lördag

Publicerad av kinabalu på 8 april, 2011 vid 18:37

Tänkte köra premiärtur i morgon, men vart hittar man en isfri spot som funkar på NV?

Torö Kärringviken fungerar väl bra på NV? Och är väl också isfri?? Någon som ska ut? Andra bra förslag på spot? Verkar som vinden är bäst på morgonen och sakta avtar under dagen.

trimmarn svarade 13 år, 8 månader sedan 5 Medlemmar · 5 Svar
  • 5 Svar
  • kiropraktorn

Medlem
    8 april, 2011 vid 19:36

Jag tänkte ut men kan först efter 14:00 så det blir inte torö för min del. Nån som ska ut på em ?

• stefanlindmark

Medlem
    8 april, 2011 vid 22:05

Näsa Äng går att åka på NV. Men kolla först om någon kan meddela om isen försvunnit eller inte. Trälhavet är isfritt och vore jag inte på resa skulle jag åkt där, även om NV inte är optimalt.

• isaac

Medlem
    8 april, 2011 vid 22:44

Jag ska ut på em. Hoppas komma iväg kl 13. Satsar antagligen på Torö, där det garanterat är isfritt.

• kinabalu

Medlem
    9 april, 2011 vid 07:10

Jag åker ut med Mården och letar “isrännor” i Erstaviken. Lite av en högoddsare. Kan bli sjukt bra och kan bli… oseglingsbart. Åker om 20 min. Märker jag att det inte kommer att fungera kör jag nog Torö i alla fall.

• trimmarn

Medlem
    9 april, 2011 vid 17:46

Kärrinviken var helt ok byigt dock. 5.7 och freestyle i 1,5 tim.

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Stockholm Lördag

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.