Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Stockholm lördag

• feg

Medlem
    7 januari, 2005 vid 19:35

Ser ut att kunna bli brutalt om man kollar landvädret. Båtwebben är lite mer försiktig. Har ej beslutat angående morgondagen ännu.

Var där idag och fick ca 30 minuters segling efter några spolningar, nerkylda fingar osv efter väntan på att vinden skulle ta sig så att jag skulle kunna köra 90 liter och 5.3.

Nu ska jag beställa “Dakine Cold Water mits” eller vad de heter efter att ha “besiktigat” Gurras vantar. NP:s öppna vantar är för öppna och släpper in mer vatten är vad som är önskvärt.

/feg

• johan

Medlem
    7 januari, 2005 vid 20:04

Japp, tänkte köra i morgon också.
    Torö eller Dalarö.

Johan

• kinabalu

Medlem
    7 januari, 2005 vid 20:54

Funderar på Dalarö i morgon, men jag sticker nog bara ut om någon annan ska köra. Har lite dåligt med tid, men jag kan vara där vid ett eller halv 2. Det verkar som vinden ökar på eftermiddagen, så ju senare destå bättre… När blir det mörkt nu egentligen? Vid 4-tiden eller??

Blir det Torö eller Dalarö Johan?

/Anders

• fjant

Medlem
    7 januari, 2005 vid 20:58

Man bör sluta vid 15 tiden för att hinna rigga av medan det fortfarande finns ljus. Vid 15,30 är det ganska mörkt… mad.gif

• johan

Medlem
    7 januari, 2005 vid 22:37

Tjena Anders
    Det beror en del på polarna, men det är mycket som talar för Dalarö.
    Skicka ett SMS till 070 2302536 så kan jag svara vart vi åker.

Johan

• anonym-anvandare

Medlem
    8 januari, 2005 vid 07:28

jag är sugen på årsta havsbad. men om det är flera som skall til dalarö så hänger man gärna på. ni kan väll skriva vart ni drar. jocke

• jonasp

Medlem
    8 januari, 2005 vid 08:48

båser det nåt? här blåser det inte mycket o så regnar det ibland. om regnet slutar o vinden ser bra ut kanske jag tar en tur på erstaviken.

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Stockholm lördag

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.