Senaste nytt › Forums › Vindsurfing › Konfen Vindsurfing › Stockholm lördag
-
Stockholm lördag
Publicerad av rillo på 5 augusti, 2005 vid 05:43Ser ut som det kan bli bra SO vind framåt dagen. Vart ska man dra då?
pericson svarade 19 år, 3 månader sedan 15 Medlemmar · 22 Svar -
22 Svar
-
All-in på lördag, Torö kanske? Någon som plannerar att dra ditt?
/Iceberg
-
Boman, kör du Kapellskär lördag jag och broder Tuck är nog på gång dit. Kanske kan bli bra…..
//Tommy//
-
Vad tror crew 08 om Gålö imorrn? Har aldrig varit där, men enligt Gurrras bilder + karta borde det kunna klaffa imorrn, dessutom bara halva resan jämfört med Kapellskär. Någon som rekomenderar? Nån mer som möter upp där? /D
-
Elo Tommy, ja jag hoppas på vind och åker ut i morn, blåser bra just nu så hoppas det inte har blåst av sig under natten tills i morgon.
Syns där! -
har fått för mig att näsby park e bra på SO?
enligt spotguiden på ytspänning ska det funka – någon som har den koll? /M -
Erstaviken borde väll va ett bra alternativ? annars ser gålö lovande ut…
-
Har oxå läst att det ska vara ok. Blir nog dit en sväng imorgon då det inte är så långt att åka. Någon annan som ska dit?
/Rickard
-
SMHI och Foreca inte riktigt överens… men SO idag, ngt tips??
-
Var precis nere och kollade Näsby park. Det blåser för tillfället 5 m/s SO. Hoppas det ökar, vi åker dit senare.
Roger -
Hur var surfet idag på olika ställen? Jag var vid näsaängsbadet och seglade på stora värtan från 12-17. Det var sanslöst bra för att vara detta place. Tokdrag i 6,3 hela tiden men det seglades även ner till 5,6. Vi var väl ca 15 pers där + massa kitare.
Imorgon ser det ju ut att bli vind igen. Vad är detta??? En tredagars i Stockholm, det är man inte bortskämd med NO vridande till syd, ett knepigt val. Singö kanske!?
-
jag körde erstaviken, riktigt många ute för att vara där tycker jag men det var ju lördag i och för sig.
körde 5,7 och mest 85l men också en del 113l.
singö är sjukt långt bort. jag funderar på björkvik eller dalarö. är det bättre att gå i vid hamnen än vid badet vid dalarö?
Logga in för att svara.