Senaste nytt › Forums › Vindsurfing › Konfen Vindsurfing › Stockholm Måndag 20/7
-
Stockholm Måndag 20/7
Publicerad av Borttagen användare på 17 juli, 2009 vid 15:45Nån mer som är ledig och vill ut och surfa ? Prognosen är väst 9-12 m/s i dagsläget. Funderar på Brevik, Rasta eller Närlunda men är naturligtvis öppen för förslag.
bicless svarade 15 år, 3 månader sedan 19 Medlemmar · 37 Svar -
37 Svar
-
Jag kommer nog köra Brevik på måndag om det blir tillräckligt bra (över 8 m/s).
Kanske Österskär lördag kväll och/eller söndag fm. -
Jag är på! Eftersom ni kom till “min” spot igår, testar jag gärna någon av “era” på måndag. Men redan imorgon ser det hyfsat ut på em. Drar nog till Björkvik igen – hänger ni på?
-
Jag kör gärna Närlunda (vid V) eller Rasta (vid SV).
/// Christer -
//TOMMY//
Gäst18 juli, 2009 vid 18:18Kapellskär söndag ; Brevik måndag ….!
-
Borttagen användare
Borttagen användare19 juli, 2009 vid 16:23Jag tror också på Ekerö, det brukar vara så bra det kan bli på väst vid närlunda, sen kan man ju byta till Rasta om det vrider till SV. Är det fler som är på ? Annars, vilken tid är du vid Närlunda Cedvar? Jag kan vara ute tidigast 11:00.
-
Det lutar åt tidig surf för mig med start runt 9. Ekerö spåret är jag också lite inne på, rasta eller närlunda..?
//Martin
-
blir det mer väst så blir det Farstanäs, sv Fituna. 9-13 låter trevligt.
-
Tjoooo!
Om jag förstått prognoserna rätt så är det avtagande under dagen/em. Jag planerar att köra från 10 o framåt. Kollar läget på Närlunda först, jag bor ganska nära närlunda 🙂
Skickar lägesraport till konfen och sms till de som är intresserade.
/// Christer -
Farstanäs eller Fituna blir det nog, hoppas på att slippa en bomkörning till, var vid Kapellskär idag blåste max 4-5 m/s och inte några 8-11 m/s som utlovades.
Klas
-
argulander;560197 wrote:Farstanäs eller Fituna blir det nog, hoppas på att slippa en bomkörning till, var vid Kapellskär idag blåste max 4-5 m/s och inte några 8-11 m/s som utlovades.
Klas
Tjena Klas,
om jag får ditt mobnummer så kan du få en rapport fårn tälje imorn bitti, jag sticker rätt tidigt./Hans
-
hanlar;560200 wrote:Tjena Klas,
om jag får ditt mobnummer så kan du få en rapport fårn tälje imorn bitti, jag sticker rätt tidigt./Hans
Hyggligt det är 070-450 9330. Bilen är lastad så jag drar nog vid 9.30 tiden om det ser bra ut.
Klas
-
Jag är på om nån ska till Närlunda eller Bolinder! Hur ser det ut med parkering vid Närlunda??
Och hur ser prognoserna ut för i morgon??
// Jens -
Borttagen användare
Borttagen användare19 juli, 2009 vid 19:33Det finns gott om parkering, alldeles intill där man riggar, fast det ser ut som det blir lite mer Sv och då tror jag Rasta är ett bättre alternativ. Närlunda V- VSV. Kollar exakt hur det blåser imorgon bitti.
-
Jag tänker vindsurfa om det ser bra ut på morgonen…
Räknar då med att köra Brevik om det är vind kring väst, ev Österskär om det är sydväst och det blir fler där. Mälaren känns ej så lockande….dessutom längre resväg för mig.
Hoppas det blir bra surf på alla spots!!!Som det lutar åt blir det Brevik på morgonen….
Logga in för att svara.