Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Stockholm måndag?

• diil

Medlem
    29 april, 2007 vid 17:32

Lutar åt Görveln för mig och kungen Kingarne. Alternativt Skälåker, skulle ju föredra det, men det ser ut att bli för nordligt för att Skälåker ska funka gött. Vinden ser ut att dippa efter lunch, så upp i ottan blir det! /D

• maca

Medlem
    29 april, 2007 vid 20:24

Frågan är om Görveln funkar, endast 5-9 enligt SMHI, ca 10-11 enligt Windfinder. Skulle egentligen behöva komma längre österut – Näsaäng eller KSSS i saltis kanske? Håller tummarnaför vind i mälaren, ingen lust att åka långväga och frysa på Väddö så här års.

• torban

Medlem
    30 april, 2007 vid 06:22

Kan Näsbypark fungera idag tror ni? Hade tänkt fara till Skälåker men det är väl lite fel riktning för att det ska bli kanon.

Lyssnade av mätaren på landsort som visade 15,9 m/s!!

• sackeb

Medlem
    30 april, 2007 vid 06:56

Baggensudden funkar nog, jag åker dit vid tio tiden

• torban

Medlem
    30 april, 2007 vid 07:03

Var ligger Baggensudden??

• robin

Medlem
    30 april, 2007 vid 07:09

@torban 380096 wrote:

10-14 m/s verkar ok. Några som ska ut och i så fall var?

Jag åker till Sticklinge, Lidingö nu. Samma vatten som Näsby Park fast ytterligare ett par kilometer öppet vatten.

• Oregistrerad

Gäst
    30 april, 2007 vid 07:12

okej vart kommer ni andra att köra då?
    kul med lite sälskap
    Calle

• svennebanan

Medlem
    30 april, 2007 vid 07:14

Någon som ska till görväln eller näsaäng? Jag dyker upp innan 11 om det finns sällskap. Baggen kan jag tänka mig också om jag vet att nån är där.

• sackeb

Medlem
    30 april, 2007 vid 07:14
  • Oregistrerad

Gäst
    30 april, 2007 vid 07:16

Kulan ute vid Gustavsberg funkar fint på nord och ligger långt österut
    Någon som åker dit?

• svenne

Medlem
    30 april, 2007 vid 07:22

Det går tydligen vita gäss vid Älvnäs. I’ll be there i eftermiddag.

• Oregistrerad

Gäst
    30 april, 2007 vid 07:27

tja jag funerar också på baggen eller Skälåker. Vart åker du jag behöver hjälp med dräkten he he
    Calle

• svennebanan

Medlem
    30 april, 2007 vid 07:41

Lutar åt baggen för mig. Har du någon tid du tänkt vara där dräktmannen? Trycker i mig kolhydrater för tillfället.

• fastforward

Medlem
    30 april, 2007 vid 12:38

Åter en fin dag på Görväln. Lite underriggad i början med mitt kära 8.3 men sedan blev det perfekt. Lovely 😀

Hade sällskap av 2 andra som dock hade för små prylar med sig.

• diil

Medlem
    30 april, 2007 vid 13:35

…Fast Kingarne hade bra tryck i 8.0-an på Görveln, och jag satte typ tjugo duckgippar ståendes på bryggan. Finfin bryggsegling med 6.8 alltså! (Som Venga Boys sjöng: Bom bom bom bom (körning…). /D

Sida 1 av 2

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Stockholm måndag?

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.