Senaste nytt › Forums › Vindsurfing › Konfen Vindsurfing › Stockholm nästa vecka!
-
Gålö imorgon förmiddag, siktar på att vara där runt 9 om inte prognosen förändras 🙂
-
Skulle gärna dra ut tidigt imorgon men måste jobba. Suck!
Många här verkar kunna flexa lite som de vill beroende på vind. Lyxigt! -
Jag kan köra på båda ställen bara jag vet att det blir nån till för det är inget roligt att köra själv. Men helst skulle jag vilja köra i Täby efter som jag skall jobba där på kvällen …. Funkar inte Täby imorgon tror ni eller är det säkrare med vind på Gålö?
-
Urban skall vi ta Gålö?. Vi bestämmer det nu så vet vi. Jag siktar på att vara där till kl10. Jag har aldrig varit där och undrar ju då vart går ni i?
-
Jag kommer också dit till kl 10 . Vart går ni i nånstans? Jag har aldrig varit där..
-
Kul ! Jag tror vi går i vid norra delen av stranden och man parkerar inte vid den stora parkeringen utan följer vägen som svänger vänster precis innan campingens reception (röda trähus ).Du har då stora parkeringen på höger sida. Åk ca 400 m och det är en kort avtagsväg upp till höger och där finns 6 parkeringsplatser. Man ser nån fritidsstuga innanför parkeringen har jag för mig. Du kan ringa om det blir problem. 070-7299452. Hittar du dit ? Mot dalarö, det står skyltat gålö hö efter icahandlarn och sen vänster mot gålö havsbad/camping, sen kommer du rakt på badet.
-
Verkar som de flesta siktar på Gålö… Vore najs om någon tidigt på plats skulle kunna dra en post med observation då det är lite långt att åka…
Ingen som tror på Resarö?
-
Någon som har en plats ut från stan? Åker gärna så tidigt som möjligt, kan hoppa på vid typ Gullmarsplan eller Trångsund.
Dra isåfall ett sms på 070-3920935Mvh,
Andreas Wuopio -
Blir trångt imorrn alltså, bäst man e där i tid då, jag siktar på 07:30 senast :cool2:
Tyvärr ingen plats i bilen dock, inget takräcke..
/ Peter
-
Jag funderar litet på Näsa äng vid lunch-snåret, någon som skall dit.
Kör bara om 7,2 funkar hyggligt…
Logga in för att svara.