Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Stockholm söndag

• Stockholm söndag

Publicerad av guustav på 24 juli, 2011 vid 10:02

Hej!
    Sydligt 8 m/s på vindmätaren i stavsnäs. Var i Stockholm kör folk denna dag? Björkvik? Österskär? Dalarö? Finns det några rapporter från olika spots?!
    /G

raggarn svarade 13 år, 3 månader sedan 8 Medlemmar · 8 Svar
  • 8 Svar
  • alarenset

Medlem
    24 juli, 2011 vid 10:45

har pratat med frugan som är i österskär brevik nu, blåser väldigt bra. hon är toköverriggad med 5.7 ha ha ha.

• blandsvamp

Medlem
    24 juli, 2011 vid 12:50

Är ensam kvar på Dalarö, jag har seglat 4.2. Nu matpaus.

• lars_e

Medlem
    24 juli, 2011 vid 13:05

Precis framme i Fituna. 4.2 eller mindre verkar det vara som gäller här också.

• juttis

Medlem
    24 juli, 2011 vid 16:17

Är den nån som är kvar på Dalarö eller Fituna? Om ja, hur ser det ut?

• zurfman

Medlem
    24 juli, 2011 vid 18:51

I kapellskär var det fullt 4,7-tryck. (jag hade dock inte så små segel själv o det funkade inte heller med stora segel på förmiddagen, kul ändå, fick öva vattenstarter också :))

• guustav

Medlem
    24 juli, 2011 vid 22:10

Vi var några som brände loss totalt på 5,4or vid breviksbadet, åkersberga. Grym dag. Den bästa i stockholm på länge för min del!

• poopzilla

Medlem
    24 juli, 2011 vid 23:12

Det var länge sedan jag hade en så kul dag på Fituna. Kom inte ut förrän vid 16 och körde överriggad 4,7 i ett par soliga timmar. Kul också att få mer syd i vinden, lite roligare än den normala sydvästen. Måste bli bättre på att ta mig ut, tror det här var min 3:e repa i år.

Thomas

• raggarn

Medlem
    25 juli, 2011 vid 11:17

vi var 3 tappra som hann med em-passet…….FINTUNA så klart 🙂
    innan det la sig lite framåt åtta-tiden
    vilken juli-dag..!!!!
    mera sånt

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Stockholm söndag

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.