Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Stockholm torsdag?

• Stockholm torsdag?

Publicerad av imported_macts på 15 april, 2009 vid 11:28

Hej

Ska ner till Sthlm och jobba lite imorgon och kommer att ha några timmar över på dagen och funderar på om jag ska slänga med stor-slalomen och 8,8 om det finns nån chans till segling…Båtvädret säger s-so 3-7…vad säger ni locals?

imported_macts svarade 15 år, 11 månader sedan 5 Medlemmar · 7 Svar
  • 7 Svar
  • p-malmkvist

Medlem
    15 april, 2009 vid 11:39

För kallt och molnigt för bris iaf tror jag.. Så gymma och spring istället:cool2:

• sailorstiffrigg

Medlem
    15 april, 2009 vid 16:40
    MacTS;540642 wrote:
    Hej

Ska ner till Sthlm och jobba lite imorgon och kommer att ha några timmar över på dagen och funderar på om jag ska slänga med stor-slalomen och 8,8 om det finns nån chans till segling…Båtvädret säger s-so 3-7…vad säger ni locals?

Kommer förmodligen köra på Trälhavet efter lunch.
    http://www.hitta.se/LargeMap.aspx?z=2&mp=%3Cpts%3E%3Cpt%20x%3D%221641996%22%20y%3D%226595484%22%20i%3D%22http%3A//www.hitta.se/images/point.png%22%3E%3Ct%3E%D6stersk%E4rs%20Havsbad%3C/t%3E%3C/pt%3E%3C/pts%3E

Ring så får du en vindrapport.
    Mats: 0708 933 971

• imported_macts

Medlem
    15 april, 2009 vid 18:59

Ja va fan, jag har slängt in grejjerna i bilen så får vi se om det blir nån vind….

• stefanlindmark

Medlem
    15 april, 2009 vid 20:21
    sailorstiffrigg;540694 wrote:
    efter lunch.

I can only wish… Snarare till middag. Komma med andan i halsen, se det blanka vattnet, folk som packar ihop och skrockar om hur överraskande fin sjöbrisen var idag. 😉

• stoorfaen

Medlem
    16 april, 2009 vid 10:21

Kappelskär runt tre…

• stoorfaen

Medlem
    17 april, 2009 vid 13:11

Nån annan som fick steka?

• imported_macts

Medlem
    17 april, 2009 vid 14:25

Nope…blåste upp på kvällen dock när jag var på Råsunda….hoppas på imorgon bitti hemma i Storsjön. Speedstrippen är isfri, men överallt annars är det is på sjön

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Stockholm torsdag?

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.